تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 107116

مهرداد فرید درباره چگونگی وضعیت اکران فیلم سینمایی «جن زیبا» و روند رو به رشد فروش آن صحبت‌ کرد.

به گزارش سینماسینما، مهرداد فرید، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» درباره وضعیت اکران این فیلم تا به امروز، گفت: «اوایل چون تبلیغات و اطلاع رسانی این فیلم به خوبی انجام نشد، فروش رضایت بخشی نداشتیم، اما کم کم بخش تبلیغات رنگ و بوی بهتری به خود گرفت و منحنی فروش این فیلم رو به بالا رفت. تبلیغات شهری و فضای مجازی نیز به تازگی آغاز شده است و این باعث می‌شود وضع فروش بهتر و رو به رشد باشد.»

این تهیه‌کننده ادامه داد: «البته سازمان زیباسازی شهرداری که می‌تواند در تبلیغات فیلم‌ها اثرگذار باشد، هیچگونه حمایتی از فیلم ما نکرد و کلاً هیچ حمایتی هم از سینمای ایران نمی‌کند.»

او در خصوص بازخوردهای مخاطبان از تماشای «جن زیبا» بیان کرد: «بیشتر بازخوردهای مخاطبان مثبت است؛ چون فضای متفاوتی را با دیدن این فیلم تجربه می‌کنند. اثری که مشابهش تا به حال در سینما دیده نشده است.»

این تهیه کننده با اشاره به مشکلاتی که در بخش خصوصی و سینمای مستقل وجود دارد، عنوان کرد: «طبیعتاً مشکلات برای فعالیت در بخش خصوصی سینما وجود دارد؛ اما «جن زیبا» راه خودش را پیدا می‌کند. چون بازارش مختص ایران نیست و در ترکیه نیز اکران خواهد شد؛ اما اینکه چرا در این برهه زمانی فیلم را اکران کردند کم لطفی دوستان تصمیم گیرنده است. قرار بود فیلم آذر اکران شود.»

وی افزود: «ضربه دیگری که به فیلم وارد شد عدم همزمانی اکران با کشور ترکیه بود؛ چندین مرتبه قرار شد «جن زیبا» همزمان با نمایش در ترکیه در ایران اکران شود که تغییر زمان اکران در ایران این اتفاق را رقم نزد. آخرین پیشنهاد همزمانی از سوی ترکیه برای عید نوروز بود که شورای صنفی نمایش به ما این اجازه را نداد.»

فرید افزود: «با این اوصاف «جن زیبا» در ترکیه همزمان با عید نوروز ما اکران می‌شود و ما با وجود برنامه ریزی‌هایی که انجام داده بودیم و تمایلی که داشتیم، مجبور شدیم زودتر در ایران آن را نمایش دهیم.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها