تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۲:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 39528

%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d9%87

ستاره اسکندری با انتقاد از انتخاب فیلم ها از سوی هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر امسال گفت: در فیلم های «خانه کاغذی» ساخته مهدی صباغ زاده، «ملی و راه های نرفته اش» به کارگردانی تهمینه میلانی و «دریاچه ماهی» از مریم دوستی بازی کردم که به جشنواره فیلم فجر امسال ارسال شدند اما از سوی هیات انتخاب، انتخاب نشدند و از این اقدام آنها تعجب می کنم.
به گزارش سینماسینما ،اسکندری با طرح این سووال که هیات انتخاب بر چه اساس فیلم ها را انتخاب می کنند؟، افزود: به نظر می رسد انتخاب و داوری های جشنواره فیلم فجر امسال نیز گرفتار مسایل حاشیه ای شده که البته هر سال شاهد این مسایل هستیم.

این بازیگر دربخش دیگری از مصاحبه خود گفت: چیدمان درستی برای دعوت از هنرمندان و سینماگر برای حضور در جشنواره فیلم فجر وجود ندارد.
ستاره اسکندری افزود: هنرمندان و سینماگران سالهای زیادی از زندگی خود را در عرصه هنر گذاشته و همواره نیاز به توجه و حمایت مسوولان دارند و جشنواره فیلم فجر می تواند محلی برای این توجه باشد.
وی ادامه داد: همواره در جشنواره فیلم فجر طی سال های مختلف دیده ام، فقط عوامل فیلم هایی که در جشنواره به نمایش در می آید، فقط حضور دارند و بقیه هنرمندان مظلوم واقع می شوند.
بازیگر سریال تلویزیونی «شوق پرواز» ادامه داد: در حالیکه مسوولان باید چیدمان درستی برای دعوت از هنرمندان به منظور حضور در جشنواره فیلم فجر داشته باشند و به آنان نگاه ابزاری نشود که هر وقت در فیلمی بازی کردند و می خواهد به نمایش درآید، در مراسم حضور یابند.
اسکندری تصریح کرد: دعوت از همه هنرمندان برای حضور در جشنواره فیلم فجر نوعی احترام به آنها است و تنها کاری می تواند در پاسداشت از فعالیت این افراد از سوی مسوولان سینمایی باشد.

منبع : ایرنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها