تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24192

جشنواره اصفهاندبیرخانه سی امین جشنواره فیلم های کودکان به استان اصفهان منتقل می‌شود ولی هنوز زمان برپایی آن مشخص نیست.
به گزارش سینماسینما به نقل از مهر، هرچند قرار بود بعد از تفکیک جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به جشنواره فیلم های نوجوانان و جشنواره فیلم های کودکان، جشنواره فیلم‌های کودکان در نیمه دوم سال ۹۵ برگزار شود، اما هنوز خبری از انتشار فراخوان این جشنواره به گوش نمی رسد.

و اما پیگیری‌های  مهر حاکی از آن است که بعد از تفکیک این دو جشنواره، تصمیم براین شد تا جشنواره فیلم های کودکان همچنان در شهر اصفهان برگزار شود و این در حالی است که جشنواره فیلم های نوجوانان در استان همدان برگزار شد.

هرچند هنوز خبری از چگونگی برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان منتشر نشده است، اما شنیده ها حاکی از آن است که دبیرخانه جشنواره فیلم های کودکان به اصفهان منتقل می شود تا این استان با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیلم های کودکان را برگزار کند.

این در حالی است که تا پیش از این، استان اصفهان فقط برگزارکننده جشنواره بود و دبیرخانه این جشنواره در تهران قرار داشت و به نظر می‌رسد دایره اختیارات اصفهان در برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان گسترده‌تر شده است.

از سوی دیگر برخی خبرهای تایید نشده حاکی از آن است که قرار است بار دیگر دو جشنواره کودکان و نوجوانان در همدیگر ادغام شده و مانند سال‌های قبل در قالب جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار شوند. البته با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه به گروه سنی نوجوان و تولید محتوای فرهنگی برای این بازه سنی به نظر می‌رسد طرح تفکیک جشنواره به دو بخش کودکان و نوجوانان می‌تواند ادامه پیدا کند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها