تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 191678

علی رویین تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران با انتشار نامه ای خطاب به جشنواره فیلمهای ورزشی میلان ، عنوان کرد به خاطر بیماری ، از داوری این جشنواره انصراف داده است.

به گزارش سینماسینما ، متن کامل نامه علی رویین تن خطاب به جشنواره فیلمهای ورزشی میلان به شرح زیر است :

جشنواره محترم فیلم های ورزشی میلان
بسیار خرسند و مشعوفم که سالهاست در نهایت سلامتی برای فیلم های ورزشی و ریاست هیات داوران آن به دبیری دوست و برادرم دکتر سید مجتبی علوی می کوشم و توانسته ایم در سال های مدید برگزیده هامان ،برگزیده آن جشنواره وزین بوده باشد.
قرار بود پس از سال ها نشدن ،امسال در میلان خدمتتان باشم که این بهره ی سینمای سترگ ایران است که من به عنوان کوچک ترین عضو افتخارش نصیبم باشد .
به علت بیماری و نتوانستن پرواز نشد که کنارتان باشم .
قلبم هر چند ضعیف کنار شماست و به کندی اما با شوق برای فتوت، جوانمردی،سلامتی ،ورزش و ورزیده بودن می تپد .جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی میلان تکه ای از وجود من است و در چشم و دل من رسوب کرده و همیشه این دو صنعت بزرگ «ورزش و سینما »را که شما آن را اداره می کنید برایم جاودان خواهند ماند.
شما واتیکان سینما و ورزش جهان اید و در این جشنواره می توان به ایمان و یقین یکتا شناسی رسید.شما آنقدر آزاده اید که فیلم شهدای دفاع مقدس ما را بعد از حدود چهل سال برگزیدید تا من هم به این افتخار سربلند باشم که شرمنده ی خون شهدای ورزشکارمان نبودم.با آرزوی صلح و وقاری بایسته و ورزیده به جشنواره تان درود میفرستم.
اگر عمری بود و سلامتی برقرار شد سال آینده کنارتان خواهم بود.
این مکتوب را توسط برادرم دکتر سید مجتبی علوی خدمتتان گسیل کردم.
علی رویین تن
رئیس هیات داوران جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران
نویسنده،تهیه کننده و کارگردان
خزان ۱۴۰۲، ۷نوامبر۲۰۲۳

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها