تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 3442

رنی زلوگر بعد از ۱۱ سال برای سومین بار در نقش بریجیت جونز ظاهر شده است.

به گزارش «سینماسینما»، شرکت «وورکینگ تایتل فیلمز» اولین عکس رنی زلوگر در فیلم «بچه بریجیت جونز» (Bridget Jones’s Baby) را منتشر کرد.

این فیلم سومین فیلم مجموعه سینمایی محبوب «بریجیت جونز» بعد از «خاطرات بریجیت جونز» در ۲۰۰۱ و «بریجیت جونز: مرز تعقل» در ۲۰۰۴ است.

زلوگر بار دیگر نقش بریجیت جونز زن بریتانیایی را بازی می‌کند که در یک شرکت انتشارات در لندن کار می‌کند. جونز در دو فیلم اول یک زن مجرد سی و چند ساله را دارد که می‌کوشد معنای زندگی و عشق را پیدا کند.‌ فیلم جدید ماجراهای جونز در چهل و چند سالگی را روایت می‌کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، اولین عکس منتشرشده از فیلم جونز را در حالی نشان می‌دهد که یک آی‌پد به دست دارد. ظاهرا او این بار خاطراتش را نه روی کاغد بلکه به صورت دیجیتال ثبت می‌کند.

رنی زلوگر در فیلم بچه بریجیت جونز
پاتریک دمسی و کالین فیرث نیز در سومین فیلم «بریجیت جونز» مقابل دوربین می‌روند. «بچه بریجیت جونز» را شارون مگوایر کارگردانی می‌کند. «یونیورسال پیکچرز»، «میراماکس» و «استودیو‌کانال» در تهیه این فیلم با «وورکینگ تایتل فیلمز» همکاری می‌کنند.

شخصیت بریجیت جونز اولین بار سال ۱۹۹۵ توسط هلن فیلدینگ رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس بریتانیایی در یکی از ستون‌های روزنامه ایندیپندنت خلق شد. او بعد از موفقیت قصه‌های خود دو کتاب «خاطرات بریجیت جونز» (۱۹۹۶) و «بریجیت جونز: مرز تعقل» (۱۹۹۹) را منتشر کرد که در بیش از ۴۰ کشور منتشر شدند و بیش از ۱۵ میلیون نسخه فروش داشتند.

اولین فیلم ساخته شده از روی رمان‌های فیلدینگ حدود ۲۸۲ میلیون دلار و فیلم دوم ۲۶۲٫۵ میلیون دلار فروختند. زلوگر برای «خاطرات بریجیت جونز» نامزد اسکار بهترین بازیگر زن شد.

زلوگر ۴۶ ساله برای «کلد مانتین» برنده اسکار بهترین بازیگرزن مکمل شد و برای فیلم «شیکاگو» نیز نامزد اسکار بهترین بازیگر زن بود.

«جری مگوایر»، «پرستار بتی»، «من، خودم و آیرین»، «مرد سیندرلایی»، «خانم پاتر» و «کله چرمی‌ها» از دیگر فیلم‌های این بازیگر تگزاسی است که در سال‌های اخیر کم‌کار بوده است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. سبا
    ۱۱, مهر, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

    زلوگر هنوز زنده ست!!؟

نظر شما


آخرین ها