تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 6851

اکبر عالمیاکبر عالمی از ساخت یک مستند و احتمال تولید یک برنامه‌ی سینمایی برای تلویزیون خبر داد. این مستندساز در بیان کرد: در حال ساخت یک مستند در رابطه با استان بوشهر و شکوفایی قطب صنعتی پتروشیمی نفت و گاز هستم.

او ادامه داد: این مستند به زبان‌های فارسی، انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی تهیه می‌شود و روایتگران آن افرادی هستند که از پایتخت این کشورها انتخاب می‌شوند و به زبان مادری خود گفتار این مستند را می‌خوانند.

عالمی افزود: من در طراحی و کارگردانی این فیلم‌ها برای باورپذیری بیشتر و تأثیر بهتر، از برترین گویندگان تلویزیون آن کشورها استفاده می‌کنم که برای این کار سه فردمتخصص گفتار متن این مستند را می‌نویسند و یک سردبیر آن را ویراستاری می‌کند.

این مدرس سینما همچنین از احتمال تهیه‌ی یک برنامه‌ی سینمایی برای شبکه‌ی «چهار» سیما خبر داد و در این‌باره گفت: در آینده‌ی نزدیک احتمال دارد برنامه‌ای سینمایی را با تهیه‌کنندگی و مجری‌گری خودم برای شبکه‌ی چهار سیما تهیه کنیم، اما هنوز برای این زمینه به قطعیت نرسیده‌ایم.

عالمی افزود: امیدواریم این برنامه نظر تماشاگرانی را که با خردمندی و تیزهوشی پای آن می‌نشینند، جلب کند. زیرا من همواره فکر می‌کنم مردم مالیات می‌دهند تا تلویزیون با برنامه‌های خود اطلاعات مفیدی را به خانه‌های آن‌ها ببرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها