تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 82070

کارگردان فیلم سینمایی «چتری برای دو نفر» معتقد است، اکران نوروزی باید مجموعه ای از انواع فیلم ها باشد تا به سلایق مخاطبان پاسخ داده شود.

به گزارش سینماسینما، احمد امینی افزود: بر اساس آیین نامه شورای صنفی نمایش فیلم، قرار شده برای اکران فیلم های نوروزی هفت گروه سینمایی تشکیل شود تا در نوروز مجموعه ای از فیلم ها به نمایش درآید.
وی با بیان اینکه اکران نوروزی فیلم ها از هر طیفی، بازتاب بهتری در جذب مخاطب و فروش دارد، اظهار کرد: مخاطبان سینما، فیلم هایی با موضوعات طنز، اجتماعی، تاریخی و غیره را می پسندند و در واقع باید به سلایق بینندگان جواب می دهد.
کارگردان فیلم سینمایی «غریبانه» تصریح کرد: اگر فقط فیلم هایی با موضوعات طنز و یا اجتماعی در نوروز اکران شود، ریزش مخاطب نیز بوجود می آید، پس بهتر است اعتدال در این زمینه از سوی دست اندرکاران امر رعایت شود.
وی فیلم های تولیدی و اکران شده امسال را از نظر کیفیت و محتوا مطلوب دانست، گفت: فیلم ها از نظر سطح محتوایی ، فنی و تکنیکی ارتقا یافتند و امسال وضعیت مطلوب است.
امینی افزود: امسال فیلم اولی ها خوب درخشیدند و حرف هایی برای گفتن داشتند و این نشان می دهد وضعیت صنعت سینما و تولید فیلم در سال آینده رو به رشد باشد.
وی با بیان اینکه امسال با فیلم های گرمتر، خوب و مخاطب پسند روبرو بودیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم با اعتدال در اکران فیلم های نوروزی، صنعت سینمای ایران فروش خوبی داشته باشد و مخاطبان را به سمت پرده های سینمایی سوق دهد.
اکران نوروزی بدلیل استقبال مردم، یکی از مباحث برانگیر سینما در سال های اخیر بوده، زیرا بسیاری از فیلمسازان علاقه مندند فیلم های خود را در روزهای تعطیل نوروز به اکران برسانند.
غلامرضا فرجی سخنگوی شوری صنفی نمایش هفتم اسفند ماه در آخرین جلسه شورای صنفی نمایش گفت: ۱۶ فیلم از جمله «فیلشاه»، «ماه پیشونی»، «لاتاری»، «لونه زنبور»، «مصادره»، «تگزاس»، «به وقت شام»، «چهارراه استانبول»، «خاله قورباغه»، «فِراری»، «من دیوانه نیستم» و «جاده قدیم» متقاضی اکران هستند که بررسی به جلسه شورای جدید انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها