تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 46123

گشت ۲ ساعد سهیلیبا اعلام اسامی سه فیلم دیگر به نظر می‌رسد ترکیب فیلم‌های اکران نوروز مشخص شده و بقیه فیلم‌ها باید بعد از این برای گرفتن اکران دوم نوروز رقابت کنند.

به گزارش سینماسینما، بعد از این‌که «خوب بد جلف» به‌عنوان نخستین فیلم اکران نوروزی از اواخر بهمن نمایش خود را آغاز کرد، با اعلام اسامی ماجرای نیمروز، یک روز بخصوص، گشت ٢ و سه بیگانه به نظر می‌رسد ترکیب کلی اکران نوروز روشن شده باشد. درباره شکل کلی فیلم‌های اکران عید نکته جالب رقابت سه فیلم کمدی با دوفیلم اجتماعی و سیاسی است که احتمالا چندان مورد پسند سازندگان فیلم‌های غیرکمدی نخواهد بود…
بعد از استقبال خوبی که در آغاز اکران «خوب بد جلف» از این فیلم به عمل آمد، کارگردان ماجرای نیمروز، نخستین سینماگری بود که از اضافه‌شدن فیلمش به اکران نوروز خبر داد. این فیلم که برای نخستین‌بار درحرم رضوی به نمایش درآمد و سازندگان آن مورد تقدیر آستان قدس‌رضوی قرار گرفتند، پروانه نمایش از وزارت ارشاد کسب کرده و احتمالا در گروه آفریقا یا گروه کورش روی پرده خواهد رفت… گفته می‌شود؛ قرارداد فیلم یک روز بخصوص ساخته همایون اسعدیان نیز در گروه آزادی بسته شده و این فیلم هم خود را برای اکران نوروز ٩۶ آماده می‌کند. این فیلم پیش از این و در اواسط مهرماه موفق به دریافت پروانه نمایش از وزارت ارشاد شده بود.
فیلم دیگری که برای اکران نوروز حضورش قطعی است، فیلم گشت٢ ساخته سعید سهیلی است که هم‌اینک کارگردان درحال روتوش نهایی فیلم برای ارایه فیلم به وزارت ارشاد و کسب پروانه نمایش از این وزارتخانه است. جز این چهار فیلم اما شنیده می‌شود فیلم سه بیگانه نیز در روزهای عید روی پرده خواهد آمد. این فیلم را مهدی مظلومی سه‌سال پیش قبل از مهاجرت ساخته بود و دراین مدت به نظر می‌رسید نباید تهیه‌کننده فیلم امید چندانی به نمایش عموم آن داشته باشد، اما اختصاص بهترین زمان ممکن اکران به سه بیگانه نشان می‌دهد ظاهرا مسائل حل‌شده و تماشاگران می‌توانند در روزهای تعطیلات این فیلم را روی پرده ببینند. علاوه بر این، شنیده می‌شود که از بین دوفیلم رگ خواب حمید نعمت‌الله و آباجان‌ هاتف علیمردانی یک فیلم به رقابت اکران نوروز افزوده خواهد شد، اما نکته‌ای که درباره این دوفیلم وجود دارد، این است که شنیده می‌شود هنوز هیچ‌ یک از این فیلم‌ها برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارایه نشده‌اند… پیش از این، اسامی فیلم‌هایی چون فراری،‌ هاری، آشوب، کارگر ساده نیازمندیم، زرد و بدون تاریخ بدون امضا به‌عنوان متقاضی نمایش در روزهای عید شنیده می‌شد، اما با این اوصاف به نظر می‌رسد این فیلم‌ها می‌توانند با موافقت تهیه‌‌کننده و پخش‌کننده در اکران دوم نوروز قرار گیرند.

منبع: شهروند

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها