تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۴:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53507
پوریا عالمی در شرق نوشت :

به نظر ما خیلی فاجعه است که صداوسیما این‌همه کانال و این‌همه بودجه داشته باشد، بعد مرجع مردم یک کانال تلگرام باشد که معلوم نیست کی با چه حالتی در کجا مشغول پرکردن آن است.

واقعا اگر ما جای رئیس تلویزیون بودیم، کانال‌های تلویزیون را می‌بستیم جاش کانال تلگرام راه می‌انداختیم. بدبختی اینجاست که الان کانال‌های تلویزیون از کانال‌های تلگرام مخاطب کمتر دارد. حالا شما فکر کن مثلا کانال شبکه یک و دو و سه و اینها را راه بیندازند، آنها سرجمع ١K هم بازدیدکننده نداشته باشند.
باور کنید که خود دندان عقل ما سه‌تا کانال دارد، بعد با دوتا کرم که مدام باباکرم می‌آیند در دهان و دندان ما، بیشتر ما را سرگرم می‌کند تا تلویزیون شما که ٣٠٠ تا کانال دارید.
ما می‌گوییم شما که دسترسی به مدیران کانال‌های تلگرامی دارید! خب همین بندگان خدا را بیاورید تلویزیون کانال‌هایتان را مدیریت کنند.
ما واقعا جای این اساتید بودیم آب شده بودیم. چرا؟ فکر کن شما هی بگویی تلویزیون ملی، تلویزیون ملی، بعد ملت هر چهارسال یک‌بار بیایند سراغت، آن‌هم موقع انتخابات، بعد سریع بزنند آن کانال‌های دیگه.
بیخ قضیه
ما با شما شرط می‌بندیم اگر به صورت اتفاقی تلویزیون کلا برنامه پخش نکند، اولین نفری که متوجه قطع برنامه‌ها خواهد شد، دقیقا شش هفته دیگر است. آن‌هم به این دلیل که طرف داشته نصفه‌شبی ماهواره نگاه می‌کرده، یکهو خانواده‌اش سرزده از راه می‌رسند، او هول می‌کند و می‌زند کانال ایران که می‌بیند چیزی پخش نمی‌کند. می‌گویید نه؟ سر یک ناهار شرط می‌بندم.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها