تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 120011

نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» به کارگردانی هستی حسینی از ۲۱ شهریورماه بار دیگر به صحنه بازمی‌گردد.

به گزارش سینماسینما، نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» که اردیبهشت امسال روی صحنه رفته بود، با ایجاد تغییراتی در اجرا و ترکیب بازیگران به زودی دوره تازه اجرای خود را در تئاتر مستقل تهران آغاز می‌کند.

«وقتی کبوترها ناپدید شدند» نوشته سفی اکسانن نویسنده فنلاندی- استونیایی است که دریافت جوایزی از جمله «جایزه بزرگ بوداپست» و آکادمی سوئدی‌ِ «نویسندگان کشورهای شمال اروپا» در سال ۲۰۱۳ را در کارنامه دارد. متن توسط محسن ابوالحسنی ترجمه و همزمان با اجرا در تئاتر مستقل تهران از سوی انتشارات بیدگل روانه بازار نشر شد.

در نمایش با ماجرای شخصیت‌هایی (مانند رولاند و ادگار) مواجه هستیم که کشورشان – استونی- در کشمکش‌های جنگ جهانی دوم بین نیروهای کمونیست و نازی‌ دست به دست می‌شود. رویدادی که طی آن بعضی چهره واقعی‌ خود را نشان می‌دهند …

مصطفی کوشکی، هستی حسینی، سارا اسکندری، علی کوزه‌گر، کسری پاشایی، بهرام رامه و مهدی دوایی به عنوان طراحان صحنه، لباس، گریم، نور، صدا، تیزر و گرافیک) با نمایش همکاری می‌کنند.

«وقتی کبوترها ناپدید شدند» دهمین نمایشی است که با حمایت تئاتر مستقل تهران تولید می‌شود. «باد شیشه را می‌لرزاند»، «رویای یک شب نیمه تابستان»، «رومئو و ژولیت»، «اپراتور نسل چهارم»، «گتو»، «بخواب در رویاهایت»، «رومولیت»، «شپش» و «سیزده» از جمله نمایش‌هایی هستند که پیش از این و با حمایت این مجموعه تولید شده‌اند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها