تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 803

علی اکبر ثقفی که بیشتر به عنوان تهیه‌کننده در سینمای ایران شناخته می‌شود بنا دارد پس از ۱۸ سال فیلمنامه «هلن» را خودش کارگردانی کند.

علی اکبر ثقفی درباره جزئیات تولید فیلمنامه سینمایی «هلن» گفت: آخرین فیلمی که در مقام کارگردان داشتم به ۱۸ سال پیش و تولید فیلم «جان سخت» برمی گردد و حال قصد دارم «هلن» را کارگردانی کند.

وی درباره تفاوت نگاه کارگردانی خودش و فرزندش امیرحسین ثقفی که این سال‌ها بیشتر آثار او را تهیه‌کنندگی کرده است، بیان کرد: همانطور که از فیلم‌های امیرحسین ثقفی پیدا است او دنیای خاص خود را در فیلمسازی دارد که من هم به عنوان تهیه کننده فیلم های پسرم، آثاری را که کارگردانی می کند دوست دارم، اما من در فیلمسازی نگاه و روش خاص خودم را دارم و «هلن» را بر اساس دیدگاه خودم کارگردانی می کنم.

تهیه‌کننده فیلم «مردی که اسب شد» ادامه داد: ناگفته نماند که فیلمنامه «هلن» را  امیرحسین ثقفی نوشته است در نتیجه نگاه او در متن تاثیر دارد ولی من به عنوان کارگردان از زاویه دید خود فیلم خواهم ساخت.

ثقفی درباره آغاز فیلمبرداری این فیلمنامه سینمایی گفت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم و با برخی از عوامل هم قرارداد بسته ایم و بنا داریم نیمه شهریور فیلمبرداری «هلن» را آغاز کنیم.

کارگردان فیلم «فوتبالیست ها» در پایان درباره داستان فیلم «هلن» توضیح داد: داستان فیلم درباره دختری است که قرار است به سفری برود اما به علت گرفتاری خانواده، مسیر دیگری در پیش می گیرد. این فیلم پر بازیگر و همه لوکیشن های آن در تهران است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها