تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۶:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 57866

کوروش تهامیسینماسینما، علی پاکزاد – کوروش تهامی بازیگر فیلم «رگ خواب» با اشاره به اینکه حمید نعمت‌الله در مقام کارگردان یک نابغه است٬ تازه‌ترین ساخته این کارگردان را اثری شگفت‌انگیز و کامل دانست.

به گزارش سینماسینما، فیلم «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌الله در سی و ششمین جشنواره فجر به نمایش درآمد. لیلا حاتمی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کرد. کوروش تهامی نیز به اعتقاد بسیاری از منتقدان بازی متفاوتی ارائه کرد. این فیلم در حال حاضر روی پرده سینماست و اکران چهارمین فیلم سینمایی نعمت‌الله بهانه‌ای است برای گفت‌و‌گو با بازیگر نقش اول مرد فیلم «رگ خواب».

تهامی در گفت‌و‌گو با سینماسینما٬ درباره «رگ خواب» و تجربه بازی در این فیلم سینمایی گفت: ««رگ خواب» فیلم بسیار خوبی است و برای حضور در آن احساس افتخار می‌کنم. بازی در «رگ خواب» بسیار دشوار و لذت‌بخش بود.»

او با متفاوت خواندن نقشی که در «رگ خواب» ایفا کرده در تناسب با دیگر آثار کارنامه‌اش٬‌گفت: «همواره به عنوان یک بازیگر مایل هستم یا بازی نکنم یا اگر بازی در کاری را پذیرفتم٬ نقشی متفاوت داشته باشم. سالها منتظر بودم تا نقشی شبیه به آنچه در «رگ خواب» بازی کرده‌ام بیابم. سال‌های اخیر انتخاب‌های زیادی نداشتم و این باعث شد تا فیلم‌های زیادی بازی نکنم. از آنجا که نمی‌خواستم در نقش‌های تکراری بازی کنم٬ کار سختی داشتم٬ اما صبر و تحمل همواره پاداشی به همراه دارد و نقشی که در «رگ خواب» بازی کردم٬ پاداش این صبر است.»

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا نقش خود را در «رگ خواب» نقشی منفی می‌داند٬ گفت: «نقشی که در «رگ خواب» دارم بسیار پیچیده است. برچسبی به نقشی که بازی کردم وارد نمی‌شود. یعنی نمی‌توان گفت در این فیلم نقش من منفی بوده است.»

او ادامه داد: «بسیاری از دوستان بعد از تماشای فیلم «رگ خواب» به من گفتند پتانسیل فیلم و بازی من برای دریافت جایزه غیر قابل انکار بود٬ هرچند من ماجرای جشنواره را فراموش کرده‌ام. به نقشی که بازی کردم کاری ندارم. زیرا «رگ خواب» به عنوان یک فیلم یکی از بهترین تولیدات سال‌های اخیر سینمای ما لقب می‌گیرد. کارگردانی این فیلم هم نادیده گرفته شد. من دیگر جوابی برای اینکه چرا جایزه نگرفتم ندارم. اما بد نیست زمانی داوران برای تصمیماتی که اتخاذ کردند پاسخگو باشند. مگر یک بازیگر چند بار در طول دوران حرفه‌ای کارش می‌تواند نقش‌های درخشان بازی کند. «رگ خواب » همه چیز داشت: موسیقی، کارگردانی همه چیز این فیلم درجه یک بود.»

تهامی در ادامه اضافه کرد: «با توجه به قابلیت‌های «رگ خواب» تصور می‌کنم در جریان اکران استقبال خوبی از آن صورت بگیرد و گروه‌های سنی متفاوت از فیلم ما دیدن کنند.»

بازیگر فیلم «رگ خواب» درباره مشاهده این فیلم گفت: «اولین بار که این فیلم را دیدم سئوالات زیادی داشتم. به هیچ وجه فکر نمی‌کردم این فیلم بتواند تا این حد من را جذب کند. دفعه دوم که فیلم را دیدم اتفاقات خوبی در ذهنم شکل گرفت. علت اصلی موفقیت این فیلم حضور حمید نعمت‌الله بوده. است با بسیاری از کارگردانان سینما کار کرده‌ام اما باید بگویم که نعمت‌الله یک نابغه است.»

به گزارش سینماسینما٬ «رگ خواب» بعد از «بوتیک»٬ «بی‌پولی» و «آرایش غلیظ» چهارمین ساخته سینمایی نعمت‌الله است. این فیلم روایتگر بخشی از زندگی زنی جوان است که پس از جدایی از همسرش با مشکلات مالی و عاطفی روبروست.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها