تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 123486

زوئی کراویتز، بازیگر فیلم سینمایی «مردان ایکس» در فیلم جدید «بتمن» نقش آفرینی می‌کند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی «کت وومن» که یک شخصیت ضد قهرمان است، در فیلم «بتمن» به کارگردانی رابرت پتینسون به توافق رسیده است. این شخصیت نقش مقابل بتمن با بازی رابرت پتینسون است.

در هفته‌های اخیر، زازی بیتز بازیگر فیلم‌های «آتلانتا»، «ددپول ۲» و «جوکر»، الیزا گنزالس بازیگر «سریع و خشن:هابز و شاو» و آلیسیا وایکاندر بازیگر برنده اسکار به عنوان بازیگران احتمالی این نقش اعلام شده بودند که در نهایت این نقش با کراویتز رسید.

مراحل پیش ساخت این فیلم سینمایی از تابستان امسال آغاز شد. تاریخ رسمی برای آغاز ساخت این فیلم اعلام نشده، اما برخی منابع می‌گویند در پایان سال ۲۰۱۹ و یا اوایل سال ۲۰۲۰ فیلمبرداری «بتمن» آغاز خواهد شد. تاریخ اکران این فیلم ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) است.

ریوز، کارگردان دو فیلم قبلی «سیاره میمون ها» در سال ۲۰۱۷ جانشین بن افلک برای ساخت دنباله‌های بتمن شد. بن افلک نیز بعد از فیلم سینمایی «لیگ عدالت» از این نقش خداحافظی کرد تا به این ترتیب، ریوز به دنبال بتمن مورد علاقه خود بگردد که در نهایت این نقش به پتینسون رسید. دایل کلارک همکار ریوز در «سیاره میمون ها» تهیه کننده این فیلم خواهد بود.

کراویتز به تازگی در فصل دوم سریال «دروغ‌های کوچک و بزرگ» ایفای نقش کرده بودکه در ماه جولای آخرین قسمت آن منتشر شده بود او همنین در سریال جدید شبکه هولو به نام «وفادارنه» بازی کرده است که امسال منتشر می‌شود.

آن هاتاوی در سال ۲۰۱۲ چنین نقشی (کت وومن) را در فیلم «شوالیه تاریکی بر می‌خیزد» بازی کرده بود و پیش از آن نیز میشل فایفر در سال ۱۹۹۲ در فیلم «بازگشت بتمن» در لباس این شخصیت ظاهر شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها