تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 179483

با حکم محمد حمیدی‌مقدم، سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه منصوب شد.

به گزارش سینماسینما، محمد حمیدی‌مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی طی حکمی محمد طیب را به عنوان سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه معرفی و منصوب کرد.

در حکم مدیر عامل مرکز گسترش خطاب به محمد طیب بر توسعه کیفی فعالیت‌ها و برنامه ریزی اکران گروه سینمایی هنر و تجربه برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری، گشایش افق‌های جدید در دیدگاه سینمایی به منظور تقویت مسیر توسعه زبان سینما و ارتقای دانش و کیفیت هنری سینمای ایران، طراحی و حمایت از برنامه‌های تبلیغات و اطلاع رسانی آثار در دوره اکران با استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای، برگزاری رویدادها، کارگاه‌ها و جلسات نقد و بررسی فیلم‌ با رویکرد انتقال تجربه و دانش‌افزایی برای مخاطبان و طراحی و آغاز فعالیت باشگاه مخاطبان تاکید شده است.

محمد طیب متولد ۱۳۶۶ در تهران، فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و فیلمسازی است. وی از سال ۱۳۸۴ به تهیه، تولید و کارگردانی آثار تلویزیونی با موضوعات بین‌المللی و مستند برون‌مرزی اشتغال داشته است. فعالیت در حوزه تولید و پخش بین المللی، همکاری با شبکه‌های داخلی و برون‌مرزی صداوسیما، مدیریت بین‌الملل جشنواره‌های متعدد سینمایی، مدیریت بخش آنلاین چهاردهمین و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت از جمله سوابق محمد طیب است.

او هم‌اکنون با حفظ سمت، مدیریت بخش بازرگانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی را بر عهده دارد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها