تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 153938

 

برنامه تا بیکران ویژه اذان ظهر در قالب بخشهای مختلف همچون زیر سقف آسمان، سلام خدایا، تفسیر ادعیه و … هر روز از رادیو سلامت پخش می شود.

به گزارش سینماسینما ، نازیلا نظمی، تهیه کننده برنامه تا بیکران در این باره توضیح داد: این برنامه هرروز ویژه اذان ظهر به مدت نیم ساعت روانه آنتن رادیو سلامت می شود. برنامه با رویکرد شکرگزاری نعمت ها، طریقه دعا کردن و آثار دعا در آرامش روح و روان در زندگی امروز پخش می شود. برنامه شامل آیتم های متفاوت و متنوع برای شنوندگان است. برنامه قبل از اذان ظهر با بخشهای مختلف شروع می شود و تا بعد از اذان ظهر ادامه دارد.

وی با تاکید بر آیتم زیر سقف آسمان توضیح داد: این آیتم حکایت آدمهایی است که هر روز با احساسات پاک ومعنوی خود باعث آرامش همدیگر هستند. به همین دلیل به موارد مختلف توکل به خدا و توسل به انبیاء می پردازیم. همچنین در این برنامه افراد خیر هم معرفی می کنیم که کمک حال بقیه هستند. همچون مدافعان سلامت. یکی دیگر از آیتم ها ذکر روز است که به مناجات و ادعیه اختصاص دارد. در این بخش بسیاری از ادعیه و نیایش و مناجات را برای شنوندگان تفسیر کرده ایم.

این تهیه کننده که به مدت پنج سال این برنامه را روی آنتن دارد در پایان افزود: ما ویژه ماه رمضان امسال به دعای صحیفه سجادیه در خصوص ماه رمضان با حضور دکتر محمد سعیدی آریا می پردازیم. با آیتم سلام خدایا و با کلمات محبوب جان برای شکرگزاری از پروردگار مهربان به خاطر داشته هایمان برنامه را به پایان می رسانیم. شما می توانید در ماه مبارک رمضان تا بیکران را با حال و هوای رمضان بشنوید. این برنامه با گویندگی فرشته قربانی، نویسندگی فاطمه بی تقصیر و گزارشگری سارا اکبری پخش می شود. در برنامه کارشناسان مختلف اعم از دکتر علی اکبر رنجبران حضور دارند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها