تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 72165

شب گذشته پس از نمایش آخرین فیلم در سینما آنجلیکا شهر دالاس در امریکا برگزیدگان دومین دوره جشنواره فیلم شید معرفی شدند.

به گزارش سینماسینما، اسامی برندگان تندیس کلوزآپ و نامزدهای هر بخش به شرح زیر است:

تندیس کلوزآپ و لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد، به محسن تنابنده برای بازی در فیلم فراری رسید. نامزدهای این بخش نوید محمدزاده (بدون تاریخ، بدون امضا)، محسن تنابنده (فراری)، پژمان بازغی (اسرافیل)

تندیس کلوزآپ و لوح تقدیر به نیکی کریمی برای بازی در فیلم آذر اهدا شد. نامزدهای این بخش؛ هدیه تهرانی (اسرافیل)، نیکی کریمی (آذر)، ساره بیات (زرد)

تندیس کلوزآپ بهترین کارگردان و لوح تقدیر به وحید جلیلوند برای فیلم بدون تاریخ، بدون امضا رسید. نامزدهای این بخش؛ محمد حمزه‌ای (آذر)، وحید جلیلوند (بدون تاریخ، بدون امضا)، آیدا پناهنده (اسرافیل)

و جایزه بهترین فیلم و لوح تقدیر با اختلاف بسیار کم آرای داوران به فیلم آذر به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی اهدا شد. دیگر نامزدهای این بخش؛ بدون تاریخ بدون امضا (علی جلیلوند)، آذر (نیکی کریمی)، زرد (کامران مجیدی)

و در انتها بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به دلیل آرای یکسان، مشترکا به فیلم‌های اسرافیل به کارگردانی آیدا پناهنده و زرد به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده رسید.

گفتنی است؛ این جشنواره با نام و یاد عباس کیارستمی برگزار شد و جایزه شید به نام یکی از فیلم‌های این کارگردان فقید است. داوران جشنواره سینمایی پارسی زبان شید، جاناتان رزنبام، ریچارد پنیا و هوشنگ گلمکانی بودند و این جشنواره به دبیری آرامه اعتمادی، و دبیری هنری شهرام مکری برگزار شد.

لازم به ذکر در روز برگزاری جشن اختتامیه و اهدای جوایز که طی روزهای آینده برگزار می‌شود، بنا به درخواست علاقه‌مندان فیلم‌های منتخب بار دیگر نمایش داده می‌شوند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها