تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - ۱۱:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 191683

آیین بزرگداشت یونس شکرخواه عصر جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ به همت کانون ادبی زمستان برگزار می‌شود‌.

به گزارش سینماسینما، بیست و سومین ماه‌نشست درآستانه که به آیین بزرگداشت یونس شکرخواه اختصاص دارد، عصر جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ با حمایت موسسه فاروس در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
واژه‌نامه پژوهش‌های ارتباطی و رسانه‌ای، تکنولوژی‌های ارتباطی و جامعه اطلاعاتی، مبانی خبرنویسی، خبرنویسی مدرن، خبر، واژه‌نامه ارتباطات، خبرنویسی مدرن، روزنامه نگاری سایبر؛ جامعه اطلاعاتی و آزادی بیان، سبک‌های خبرنویسی، انفجار بزرگ خاموش و … تنها بخشی از تالیفات این استاد علوم ارتباطات است.
ایران درودی، حسام الدین سراج، ژاله علو، پرویز پورحسینی، فریدون شهبازیان، هوشنگ کامکار، محمد سریر، سیمین غانم، شمس لنگرودی و محمد علی بهمنی از جمله بزرگانی بودند که در این سال‌ها بزرگداشت آنان از سوی کانون ادبی زمستان برگزار شده است.
انتخاب بهترین ترانه ماه به داوری عبدالجبار کاکایی، داود رحمت‌الهی و مهدی موسوی میرکلایی، انتخاب بهترین موسیقی پاپ ماه به داوری محمدرضا چراغعلی، مسعود همایونی و مهدی یغمایی، انتخاب بهترین موسیقی ایرانی ماه به داوری حسین فاضل، علیرضا وکیلی‌منش و مصطفی جلالی‌پور و اجرای موسیقی توسط محمدرضا چراغعلی و مهدی یغمایی از جمله بخش‌های این برنامه است که در قالب بیست و سومین برنامه در آستانه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها