تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 113596

بنیسیو دل تورو، بازیگر برنده یک دوره جایزه اسکار، جدیدترین بازیگری است که شایعه حضور آن در قسمت جدید «جوخه انتحار» مطرح شده است.

به گزارش سینماسینما، چند وقتی است که پیش بینی‌ها در مورد بازیگران فیلم سینمایی «جوخه انتحار» بالا گرفته و حالا به نظر می‌رسد، کمپانی دی سی تبهکار فیلم جددد خود را پیدا کرده است. طبق گزارش‌های منتشر شده بنیسیو دل تورو متحمل‌ترین گزینه کمپانی برای ایفا نقش شخصیت تبهکار این فیلم سینمایی است.

پیش از این اخباری مبنی بر حضور بازیگرانی چون مارگو رابی، ویولا دیویس، جای کورتنی و یوئل کینامن که در قسمت قبلی هم حضور داشتند در این فیلم مطرح شده بود و افرادی مثل ادریس آلبا، دیوید دستمالچیان و جان سینا هم بازیگران جدیدی هستند که در این فیلم بازی می‌کنند. ویل اسمیت هم به دلیل تداخل برنامه‌های فیلم دیگرش با فیلمبرداری «جوخه انتحار» از بازی در این فیلم کنار کشیده بود.

بنیسیو که سابقه بازی در نقش چگوارا در فیلم «چ» را دارد، به تازگی با فیلم سینمایی «سیکاریو» به پرده سینما آمده بود. او با ایفای نقش خاویر رودیگز در فیلم «قاچاق» در سال ۲۰۰۰ موفق به دریافت چندین جایزه از جمله جایزه بفتا، گلدن گلوب، انجمن بازیگران و حتی اسکار شده است.

فیلم سینمایی «جوخه انتحار» به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان در تاریخ ششم آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها