تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 139270

نمایش «بچه» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی افسانه ماهیان که قرار بود از روز چهارشنبه اول مرداد ماه بعد از پنج ماه توقف در تالار چهارسو پیش روی مخاطبان قرار گیرد، با تصمیم گروه اجرایی نمایش به صحنه نخواهد رفت.

به گزارش سینماسینما، گروه اجرایی نمایش «بچه» اعلام کرده با وجود همکاری مجموعه تئاتر شهر برای به صحنه بردن این اثر نمایشی در چارچوب رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی، فعلا تصمیم بر این است تا با توجه به شرایط پیش آمده در افزایش واگیری و شیوع ویروس کرونا ، حفظ سلامت گروه، تماشاگران و نگرانی‌هایی که در این زمینه وجود دارد، این نمایش اجرا نشود.

نمایش «بچه» به نویسندگی نغمه ثمینی، کارگردانی افسانه ماهیان و بازی فاطمه معتمدآریا، سعید چنگیزیان و شیوا فلاحی از  بیست و هفتم بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت اما به دلیل شیوع ویروس کرونا روز دوم اسفند ماه  سال گذشته موقتا به اجرای خود پایان داد. این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت، این اثر نمایشی قرار بود از روز چهارشنبه اول مرداد ماه سال ۱۳۹۹ بعد از پنج ماه توقف در اجرا، بار دیگر میزبان مخاطبان تئاتر در تالار چهارسو باشد.

مدیریت مجموعه تئاتر شهر نیز چندی پیش با انتشار شیوه نامه اجرایی و بهداشتی بازگشایی تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر پیرو دستورالعمل ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از انتشار اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا ، هرگونه اجرای عمومی آثار نمایشی در این مجموعه با حضور تماشاگران و هنرمندان را منوط به اجرای دقیق این شیوه نامه دانست.

این شیوه نامه مبتنی بر چند فصل تنظیم شده که طی آن ضمن بیان جزییاتی از پروتکل های بهداشتی موارد مربوط به حضور تماشاگران – هنرمندان – کارکنان و سایر مراجعه کنندگان به واحدهای مختلف ، نحوه برنامه‌ریزی اجراهای کنونی و نمایش‌های آینده تالارهای مختلف تئاتر شهر، شرایط پذیرش مخاطبان برای تماشای آثار نمایشی و پیش‌بینی برای ارائه خدمات مناسب‌تر مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: ایلنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها