تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 125925

بیش از ۷۰درصد فیلمبرداری فیلم «قاتل و وحشی» انجام شده و فیلمبرداری آن هم در تهران ادامه دارد.

به گزارش سینماسینما، حمید نعمت‌الله از ادامه فیلمبرداری «قاتل و وحشی» خبر داد.

کارگردان «رگ خواب» این نکته را در واکنش به خبری اعلام کرد که روز گذشته در خبرگزاری‌ها منتشر شده و از توقف فیلمبرداری کار جدید این کارگردان خبر می‌داد (تصویربرداری «قاتل و وحشی» متوقف شد). در این خبر «مشکلات مالی» به عنوان دلیل توقف فیلمبرداری فیلم «قاتل و وحشی» اعلام شده بود. صبح امروز هم روابط عمومی دفتر محمدصادق رنجکشان در بیانیه‌ای مسوولیت توقف فیلم و مشکلات مالی پیش آمده را از عهده خود خارج دانست و اعلام کرد که به تمامی تعهدات خود در قبال این فیلم عمل کرده است.

حمید نعمت‌الله در پاسخ به سوالی درباره این بیانیه هم اینطور توضیح داد: مشکلاتی برای این فیلم به خاطر برآورد هزینه ساخت پیش آمد. اما در نهایت راه چاره‌ای برای این مساله در گفت‌وگو با آقای رنجکشان پیدا کردیم و فیلمبرداری فیلم ادامه پیدا خواهد کرد.

«قاتل و وحشی» در ژانر جنایی ساخته شده و امین حیایی، لیلا حاتمی، شهرام حقیقت‌دوست، ستاره اسکندری، عزت‌الله رمضانی‌فر، سام نوری و… از جمله بازیگران آن هستند. این فیلم فرم حضور در جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر را پر کرده است و تا امروز بیش از ۷۰درصد فیلمبرداری این فیلم سینمایی انجام شده و تدوین همزمان آن توسط هایده صفی‌یاری در حال انجام است.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها