تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 140947

کانون کارگردانان سینمای ایران حمایت خود را از موضع گیری صریح معاونت نظارت سازمان سینمایی در مقابل تمامیت خواهی سازمان صدا و سیما در صدور مجوز محصولات شبکه های مجازی اعلام می کند.

به گزارش سینماسینما، در متن بیانیه این کانون آمده است:” کانون کارگردانان پیش از این هم مخالفت صریح خود را با واگذاری مجوز سریالهای نمایش خانگی به صداوسیما اعلام‌کرد و این‌مسئله را باعث تخریب روند این تولیدات دانست که می تواند صدها تن از اهالی سینما را در شرایط سخت این روزها مشغول به کار کند.

فیلم ها، سریالها و برنامه های شبکه های مجازی داخلی توانستند میلیون ها مخاطب ایرانی در داخل و خارج کشور را با سلیقه‌های متنوع جذب کنند و تنها رقیب محصولات ماهوارهای هستند و نه محصولات صدا و سیما که مخاطب خودش را دارد.
کانون کارگردانان خواستار ایجاد شرایطی است که کارگردانان و تهیه کنندگان به دور از هر نوع محدودیت و ممیزی جدید و فارغ از اعمال سلیقه تنگ نظرانه بتوانند تولیدات مطلوب جامعه را در فضای مجازی ارائه داده و رضایت سلائق مختلف مخاطبین روزافزون فضای مجازی را با تولیدات داخلی تامین کنند تا این صنعت رو به رشد و پویا بهتر از قبل به حیات خود ادامه دهد.”

به تازگی مدیر اداره نظارت و ارزشیبابی درباره چالش اخیر پیرامون مجوز سریال های شبکه نمایش خانگی اظهارات صریحی مطرح کرد و مسولیت این موضوع را متوجه سازمان سینمایی دانست.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها