تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 120095

سرویس استریم نتفلیکس تاریخ انتشار و برنامه ریزی خود برای اکران فیلم «مرد ایرلندی» را مشخص کرد.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، «مرد ایرلندی» فیلم جدید مارتین اسکورسیزی در تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان) به صورت محدود اکران می‌شود.

این فیلم درام و جنایی با درخشش رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی قرار است، پیش از نمایش در سرویس استریم نتفلیکس که تاریخ آن ۲۷ نوامبر (۶ آذر) اعلام شده، به مدت سه هفته و نیم در سینما‌ها اکران شود.

اسکورسیزی پیش از این اعلام کرده بود که فیلمش را می‌خواهد همانند فیلم‌های دیگر سینمایی به صورت سنتی اکران کند، اما این برنامه ریزی اکرانی که توسط نتفلیکس در نظر گرفته شده شبیه برنامه ریزی است که سال گذشته برای فیلم «رُما» به کارگردانی آلفونسو کوارون در نظر گرفته شده بود.

هنوز مشخص نیست که این فیلم در چه تعداد سینما اکران خواهد شد؛ چرا که سینمای‌های زنجیره‌ای مثل AMC تمایلی به قبول کردن اکران‌های محدود و کوتاه ندارند. بیشتر استودیو‌های مهم در حدود ۹۰ روز بین اولین روز اکران خود و انتشار فیلم توسط خودشان صبر می‌کنند و به همین خاطر نمایش دهنده فیلم‌ها نگران هستند که کوتاه کردن این زمان به آن‌ها صدمه بزند.

منابع مختلف معتقدند که «مرد ایرلندی» مثل فیلم سینمایی «رُما» در ۲۵۰ سینما آمریکا و ۱۶۰۰ سینما در کل جهان اکران می‌شود. سینما‌های دیگری مثل لندمارک بار‌ها به نمایش فیلم‌های نتفلیکس تمایل نشان داده اند و پیش بینی می‌شود، «مرد ایرلندی» در همین سینما‌ها به نمایش در بیاید.

فیلم «مرد ایرلندی» یکی از گزینه‌های اصلی اسکار محسوب می‌شود. این فیلم نمایش خود را در لس آنجلس و نیویورک آغاز می‌کند و یک هفته بعد نیز در انگلستان نمایش داده می‌شود. در تاریخ ۲۷ سپتامبر نیز «مرد ایرلندی» جشنواره فیلم نیویورک را افتتاح می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها