تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 141586

یکی از مدیران بنیاد فرهنگی هنری رودکی از بهسازی و ترمیم جایگاه تماشاگران و به‌روزرسانی سیستم صوتی «تالار وحدت» طی روزهای اخیر خبرداد.

به گزارش سینماسینما امید صدیق مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد فرهنگی هنری رودکی ضمن ارائه توضیحاتی درباره آغاز عملیات بهسازی تالار وحدت در حوزه جایگاه تماشاگران توضیح داد: طی ماه‌های اخیر که در ایام کرونایی به سر می‌بریم فارغ از فعالیت‌ها و برنامه‌های خوبی که در حوزه اجراهای زنده موسیقی افتخار میزبانی از هنرمندان و گروه‌های شرکت کننده در کنسرت‌های آنلاین را داشتیم، تصمیماتی در حوزه مدیریتی این مجموعه گرفته شد که بر اساس آن برنامه‌ریزی‌هایی برای ترمیم و بهسازی تالار وحدت اتخاذ شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ای که انجام گرفت طی روزهای گذشته، موضوع نقاشی و رنگ‌آمیزی تالار وحدت به ویژه در بخش تماشاگران مورد توجه قرار گرفت که بر مبنای آن و اصالتی که معماری تالار وحدت برخوردار است نسبت به نقاشی بخش‌های مختلف اقداماتی انجام شود، در همین راستا صندلی‌های بالکن‌ها و تمامی مواردی که به بخش تماشاگران مربوط می‌شود به طور کامل ترمیم و بازسازی شده و فکر می‌کنم بعد از بازگشایی تالار برای ورود تماشاگران، مخاطبان شاهد فضای بهتری نسبت به قبل از دوران کرونا خواهند بود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد فرهنگی هنری رودکی تاکید کرد: تالار وحدت به طور حتم یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مجموعه‌های فرهنگی هنری کشورمان است که قطعاً باید در حوزه‌های مختلفی که میزبانی تماشاگر را به عهده دارد، نسبت به به روزرسانی تجهیزات و تکریم مخاطب نهایت تلاش را انجام داد تا در این حوزه میزبان شایسته‌ای باشیم. بنابراین تمامی این فعالیت‌ها در شرایطی صورت گرفته که امیدواریم گامی برای رسیدن به فضایی که اشاره کردم باشد.

صدیق در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: ما در بخش سیستم صوتی تالار وحدت نیز بهسازی‌هایی را انجام دادیم که در این چارچوب همانگونه که قبلاً هم اطلاع رسانی کرده بودیم جدیدترین سیستم‌های صوتی خاورمیانه به روز شده و دربرگیرنده فرآیندی است که بخش صوتی تالار را به یکی از باکیفیت‌ترین تالارهای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری کرده است و امیدوارم گامی برای ارتقای سطح کیفی آثار به صحنه رفته در این مجموعه باشد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها