تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 28591

رضا رشید پور در بخشهایی از مصاحبه خود با بهناز شیربانی درشرق ،حرفهای جالبی درباره تغییرات مدیریتی در صدا وسیما زده است .

به گزارش سینما سینما ،بخشهایی از این مصاحبه به شرح زیر است :

تلویزیون در یکی،دو سال اخیر، فرازونشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشت و تصور می‌کنم در‌حال‌حاضر به لحاظ درون‌سازمانی به آرامش نسبی رسیده است. شرایط را چطور ارزیابی می‌کنید؟
آقای علی عسگری یک مدیر فنی و از نظر بنده در سازمان صداوسیماست و رسانه را به لحاظ فنی خوب می‌شناسد. من هم فکر می‌کنم تلویزیون چندین ماه است که از تنش‌های دورن‌سازمانی دور شده و به یک ثبات درون‌سازمانی رسیده است که به تولیدات روی آنتن کمک خواهد کرد. ما قبل از پول و مسائل مالی به آرامش نیاز داریم. اما باز اینجا دوست دارم حقیقت را شفاف‌تر بیان کنم که من با بسیاری از تصمیمات آقای سرافراز، به‌عنوان یک نیروی مختصر حرفه‌ای موافق بودم؛ از جمله کاهش دامنه نیروی انسانی، ادغام برخی شبکه‌ها و هدفمندکردن شبکه‌های تلویزیونی. به نظرم، اینها کارهای خوبی بودند که آقای سرافراز در حال انجامشان بود اما سرعت این تغییرات را نتوانست با سطح آستانه تحمل سازمان هماهنگ کند. فکر می‌کنم سرعت تغییراتشان تند بود. اما نخستین محصول علی عسگری برگشتن آرامش و ثبات به بدنه سازمان است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها