تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 77883

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد آیین‌نامه این شورا برای سال ۹۷ تغییر می‌کند و بعد از تغییرات می‌شود درباره اکران نوروزی صحبت کرد.

به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره برخی از صاحبان فیلم ها که زمان اکران فیلم هایشان را بدون نهایی شدن در شورای صنفی نمایش اعلام می کنند و به تازگی نیز پیش‌بینی‌ها به اکران نوروزی ۹۷ رسیده است، گفت: تا امروز هیچ قرارداد و پیشنهادی از سوی صاحبان فیلم ها برای اکران نوروزی به شورای صنفی نمایش ارایه نشده ضمن اینکه تا امروز هیچ برنامه ریزی برای اکران نوروزی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: اگر تا امروز صاحبان برخی از فیلم ها اعلام کرده اند که قرار است این آثار در نوبت اکران نوروزی ۹۷ نمایش داده شود، تنها در حد گمانه زنی است که توسط کارگردان یا تهیه کننده به رسانه ها اعلام می شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد: هیچ پیشنهاد و یا مذاکره ای برای اکران نوروزی ۹۷ در شورای صنفی نمایش صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال نیز فیلمی که سیمرغ بهترین فیلم جشنواره ملی فیلم فجر از نگاه تماشاگران را دریافت می کند در اکران نوروزی حضور خواهد داشت، بیان کرد: در سال های  ۹۵ و ۹۶ چنین قاعده ای از سوی شورای صنفی نمایش دنبال می شد، اما باید دید که امسال شورا چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: قطعا آیین نامه شورای صنفی نمایش در سال ۹۷ با تغییراتی همراه خواهد بود که تصمیم گیری برای اکران نوروزی بعد از تغییر و تصویب آیین نامه شورای صنفی نمایش صورت می گیرد.

فرجی در پایان درباره تغییراتی که قرار است در شورای صنفی نمایش صورت گیرد، گفت: هنوز هیچ صحبتی درباره آیین نامه شورای صنفی نمایش صورت نگرفته و پیشنهاد رسمی در این زمینه به این شورا ارایه نشده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها