تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 170868

دبیر جشنواره تجسمی فجر از اصلاح این رویداد در دوره بعد و تلاش برای افزودن بخش مردمی و انتخاب برترین اثر از نگاه مردمی در این جشنواره خبر داد.


به گزارش سینماسینما، سید عباس میرهاشمی دبیر جشنواره تجسمی فجر در برنامه در انتهای الوند که از شبکه دوم سیما پخش شد اظهار کرد: این رویداد در ۳۰ استان کشور برگزار شد و در هر استان یک نماینده به عنوان دبیر، مدیریت برگزاری جشنواره را برعهده داشت.
وی با اشاره به نحوه انتخاب آثار در جشنواره تجسمی فجر در استان ها و نمایش این آثار در هر استان یادآور شد: در هر استان ۳۰ تا ۴۰ اثر به نمایش در آمد و افتتاحیه و اختتامیه استانی جشنواره هنرهای تجمسی فجر نیز همزمان با تهران برگزار می شود.
دبیر جشنواره تجسمی فجر توضیح داد: در این دوره تلاش کردیم هنرمندان استان ها در کنار هنرمندان تهرانی دیده شوند از اینرو برخی آثار هنرمندان شهرستان در تهران به نمایش در آمد و در عین حال تعدادی از آثار تهران را در شهرستان ها نمایش دادیم.
میرهاشمی با بیان اینکه در دوره بعدی جشنواره با اصلاح ساختار این رویداد روبرو هستیم به مردمی بودن جشنواره اشاره کرد و گفت: سعی کردیم نگاه مردمی در جشنواره باشد و این مهم در طراحی موضوعات مختلف همچون بحث کادر درمان، آتش نشان ها و گروه های جهادی نگاهی روزآمد داشت.
وی تصریح کرد: یکی از بحث های پیشنهادی برای دوره های بعد، انتخاب بهترین اثر از نگاه مردمی است و تلاش می کنیم از هنرمندی که اثرش بیشترین بازدید کننده را دارد تقدیر کنیم.
لازم به ذکر است برنامه تلویزیونی «درانتهای الوند» شنبه تا چهارشنبه هر هفته به تهیه کنندگی امیرحسین آذر، کارگردانی مسعود مرعشی و با اجرای مجید یحیایی، حامد مهربانی، غزاله کفاش طلب، فرشته علیپور و پدرام ابدان ساعت ۰۷:۰۰ صبح روی آنتن شبکه دوسیما می‌رود.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها