تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۰۱:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 165527

فهیمه پناه آذر  در همشهری نوشت :

کیانوش عیاری در گفت‌وگویی که با همشهری داشت، خبر از پخش سریال «۸۷متر» بعد از پایان اربعین داده بود، اما با گذشت بیش از ۲‌ماه از اربعین خبری از نمایش این سریال در تلویزیون نیست؛ تلویزیونی که با آمدن پیمان جبلی در انتظار تغییرات جدید است و باید دید جبلی که حالا نظارت مستقیم روی سریال‌های در حال تولید دارد، چه تصمیمی برای پخش «۸۷متر» کیانوش عیاری خواهد گرفت. در هفته دوم آذرماه پخش سریال‌های جدید در شبکه‌های اصلی تلویزیون دیده می‌شود و شبکه‌هایی چون نسیم و… مثل همیشه سریال‌های تکراری روی آنتن دارند.

بداقبالی این‌بار در تلویزیون

قرار بود هفته دوم مردادماه، این سریال روی آنتن شبکه یک برود، اما این کار صورت نگرفت و در نهایت عنوان شد که بعد از اربعین پخش می‌شود، ولی باز هم خبری نشد و حالا مشخص شده عیاری علاوه بر سینما در تلویزیون هم اقبالی ندارد. عیاری از فیلمسازان شناخته‌شده‌ است، اما او در چند سال اخیر در اکران فیلم‌های سینمایی، کمترین شانس را داشته است. ۲فیلم «خانه پدری»‌ و «کاناپه» عیاری در حالی به اتمام رسید که اولی حاشیه‌های زیادی را از سال‌۸۹ تا‌کنون در اکران داشت و در نهایت با اکران بسیار محدود، آن‌هم در یک یا ۲سانس جشنواره‌ای به پایان رسید. فیلم دوم این فیلمساز هم به‌دلیل استفاده بازیگران زن از کلاه‌گیس اجازه اکران نگرفت. حالا به‌نظر در سریال‌سازی‌ هم بخت با او یار نیست. آخرین ساخته‌اش برای تلویزیون «روزگار قریب» بود که یک‌سریال پرطرفدار به شمار می‌آید و عیاری بعد از ۱۳سال و با شرط پخش «۸۷ متر» قرار است به تلویزیون بازگردد.

سریال کرونایی در شبکه۳

مجموعه تلویزیونی «اپیدمی» به تهیه‌کنندگی سعید کمانی با محوریت شیوع کرونا در ایران تولید شده و از جمعه روی آنتن شبکه۳ رفته است. این سریال روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا را نشان می‌دهد. محسن قصابیان که در فیلم «منصور» نقش شهیدمنصور ستاری را بازی کرده است، نخستین تجربه سریالی خود را در سریال اپیدمی کسب کرده و مهدی فخیم‌زاده از بازیگران پیشکسوت نیز در این  سریال حضور دارد.

 فصل دوم «نوار زرد» در شبکه۲

سریال «نوار زرد ۲» با اتمام سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» روی آنتن می‌رود. این سریال به کارگردانی سروش محمد‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در ۳۰ قسمت در حال تولید است و تصویربرداری این سریال در لوکیشن‌های متفاوت همچنان ادامه دارد.

شهریار بحرانی با خط مقدم

یکی از مینی‌سریال‌هایی که پخش خودش را از شب گذشته شروع کرده، «خط مقدم» به کارگردانی شهریار بحرانی و تهیه‌کنندگی مجید حقی است که از شبکه یک روی آنتن می‌رود؛ شبکه‌ای که شاید تصمیم بگیرد «۸۷متر» را در جدول پخش خود قرار بدهد؛ سریالی که به‌طور حتم مورد استقبال بیننده‌ها قرار می‌گیرد. «خط مقدم» به بخشی از دوران حساس و پرالتهاب سال‌های ۶۳ تا ۶۵ دفاع‌مقدس می‌پردازد. شهریار بحرانی، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در جدیدترین اثر نمایشی خود از فضای بازیگران حرفه‌ای فاصله گرفته است.

سرانجام نامعلوم «رعد و برق»

شبکه۵ هم که مانند همیشه پذیرای سریال‌های خارجی است و با توجه به نمایش سریال‌های خارجی به‌نظر دستش در پخش سریال‌های ایرانی خالی است. سرانجام «رعد و برق» بهروز افخمی هم همچنان نامشخص است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها