تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 126374

نمایش «صدای آهسته ی برف» به کارگردانی جابر رمضانی در تئاتر مستقل تهران به مدت یک هفته تمدید شده و تا ۲۲ آذر ماه میزبان علاقه‌مندان است.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر «سوراخ تو دیوار»، اجراهای نمایش «صدای آهسته برف» که قرار بود روز جمعه پانزدهم آذر به کار خود پایان دهد به مدت یک هفته و تا ۲۲ آذر ماه هر شب در نوبت ۲۲:۴۵ روی صحنه می‌رود.

«صدای آهسته برف» عنوان نمایش برگزیده سال ۹۳ به انتخاب کانون نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر را در کارنامه دارد. این نمایش همچنین اجرا در شهرهای ونیز، ورشو و جورج‌تاون را در کارنامه ثبت کرده و سال ۲۰۱۵ جایزه‌ بزرگ فستیوال ITSELF کشور لهستان را از آن خود کرده است.

محمد صادق ملک، مریم نورمحمدی، کمال کلانتر و مسیح کاظمی در «صدای آهسته برف» ایفای نقش می‌کنند. بهناز جعفری نیز در اجراهای ابتدایی دور دوم نمایش با گروه همراهی کرد.

پیام سعیدی و جابر رمضانی نویسندگان، رها شیرازی مدیر تولید، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز، بامداد افشار طراح صدا، پویا پورامین ساخت موسیقی، شیما میرحمیدی طراح صحنه و لباس، میلاد محمدی مدیر اجرا و دستیار کارگردان، احسان نقابت عکاس و مریم برادران بعنوان طراح گرافیک با این اجرا همراهی می‌کنند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها