تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 16114

«خرید‌کننده شخصی» تازه‌ترین محصول همکاری الیویه آسایاس و کریستن استوارت در جشنواره فیلم کن هو شد.

به گزارش سینماسینما، اکثر منتقدان سینمایی علیرغم هو شدن فیلم، «خرید‌کننده شخصی» را پسندیدند و بسیاری از آن در توئیتر به دفاع از اثر تازه آسایاس پرداختند.

منتقد فیلم نشریه ورایتی پیتر دیبرگ در نقد خود از فیلم نوشت: «رونمایی از یک فیلم با موضوع روح در جشنواره کن و که در پایان با هو کردن حاضران همراه شود، نبوغ عجیب و غریبی می‌طلبد. هر چند این احتمال نیز وجود دارد این همان چیزی باشد که الیویه‌ آسایاس با فیلم اسرارآمیز خود به دنبال آن است.»

نایجل ام.اسمیت منتقد نشریه گاردین نوشت: «خریدکننده شخصی نخستین فیلمی است که در کن ۲۰۱۶ هو می‌شود، البته این امر مرا واداشت که محکم‌تر به دست‌زدن برای فیلم ادامه دهم. فیلم دلچسب و گیرا است. کریستن استوارت مسحورکننده است.»

البته همیشه نباید به هو کردن فیلم در جشنواره کن اعتنا کرد. سال ۲۰۱۱ نیز فیلم «درخت زندگی» به کارگردانی ترنس مالیک هو شد، اما در نهایت نخل طلای جشنواره را از آن خود کرد.

الکساندر دانرفورس سردبیر مووی‌زاین نوشت: «شنیدم برخی «خریدکننده شخصی» را هو کردند و برخی به آن خندیدند. اتفاقی که سال گذشته برای «دریای درختان» افتاد. جشنواره کن تاب تحمل روح‌ها را ندارد.»

دیوید ارلیش منتقد فیلم ارشد ایندی‌وایر نوشت: «با در نظر گرفتن این‌که «خرید‌کننده شخصی» در کن هو شد، احتمالا این اثر یکی از بهترین فیلم‌هایی است که تا کنون ساخته شده‌اند.»

جاسیتن چنگ منتقد لس‌آنجلس‌تایمز هم درباره فیلم جدید آسایاس نوشت: «هو کردن فیلم «خریدکننده شخصی» و در عین حال تشویق مودبانه «از زمین تا ماه» قابل باور نیست.»

استوارت پیش از این نیز در فیلم «ابرهای سیلس ماریا» به کارگردانی الیویه آسایاس بازی کرده است. «ابرهای سیلس ماریا» سال ۲۰۱۴ ساخته شد و تحسین منتقدان سینمایی را برانگیخت. کریستن استوارت برای بازی در این فیلم تبدیل به نخستین بازیگر آمریکایی شد که جایزه سزار را دریافت کرده است.

منبع: خبرآنلاین به نقل از  ورایتی

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها