تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 35468

ارادتمند نازنین بهاره تیناتهیه‌کننده فیلم سینمایی «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» امیدوار است پس از ورود محمد‌مهدی حیدریان به بهارستان مشکلات دو فیلم سینمایی«ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» و«وقت داریم حالا» صدور پروانه نمایش این اثر حل شود.

به گزارش سینماسینما، سعید خانی؛ تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» در ارتباط با آخرین وضعیت صدور پروانه نمایش این اثر اظهار کرد: خوشبختانه با بازگشت عبدالرضا کاهانی به ایران و گفت‌وگوهایی که به‌تازگی با حجت‌اله ایوبی؛ رئیس سازمان سینمایی انجام داده‌ایم، قول‌‌هایی را برای دریافت پروانه نمایش این اثر دریافت کردیم.

او ادامه داد: همان‌طور که عبدالرضا کاهانی؛ کارگردان فیلم سینمایی «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» گفته است این اثر براساس مجوز ساخت سناریوی خودش مقابل دوربین رفته است و کوچکترین تغییری در متن فیلمنامه اعمال نشده است با عبدالرضا کاهانی نزد حجت‌اله ایوبی رفتیم و به این نتیجه رسیدیم که باید میزانسن را تغییر بدهیم و گفت‌وگو کنیم تا مشکلات اکران این اثر حل شود.

خانی در ارتباط با وضعیت اکران دیگر فیلم سینمایی عبدالرضا کاهانی «وقت داریم حالا»، افزود: حدود یک‌سال قبل این اثر نمایشی برای اعضای گروه «هنروتجربه» به‌نمایش درآمد که خوشبختانه مورد توجه آن‌ها قرار گرفت و درحال‌حاضر به‌دنبال مهیاسازی شرایط برای اکران آن در گروه «هنروتجربه» هستیم.

او ادامه داد: «وقت داریم حالا» در کشور فرانسه ساخته شده است ولی با علم به این قضیه که قابلیت نمایش در ایران را به‌راحتی دارد، متاسفانه این فیلم هم دچارسوءتفاهم‌هایی شده است، امیرحسین علم‌الهدی؛ دبیر گروه شورای سیاست‌گذاری گروه «هنروتجربه»، به‌دنبال دریافت مجوز نمایش این فیلم است و به‌محض دریافت پروانه نمایش در فهرست اکران گروه «هنروتجربه» قرار خواهد گرفت.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: کاهانی «وقت داریم حالا» را با شرایط آزادی که در فرانسه وجود دارد ساخته است ولی با این وجود فیلم تماما با قوانین حاکم در کشورمان مقابل دوربین رفته است و از نظر بسیاری از سینماداران و اعضای گروه «هنروتجربه» قابلیت نمایش عمومی در داخل را به‌آسانی دارد؛ امیدوارم این اتفاق تا قبل از پایان سال رخ دهد.

سعید خانی، با اعلام این‌که با انتصاب محمد‌مهدی حیدریان به سمت مشاورعالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خیلی به اکران فیلم‌هایی که در این چند سال شرایط اکران را پیدا نکردند، خوشبین هستم، توضیح داد: درحال‌حاضر مشغول رایزنی هستیم تا بتوانیم با ایشان دیدار داشته باشیم و گفت‌وگو کنیم چون اساسا شعار دولت تدبیر و امید «گفت‌وگو» بود، امیدوارم مدیران وزارت ارشاد با صاحبان فیلم‌هایی که اکران آن‌ها با مشکل مواجه شده است، گفت‌وگو کنند و شرایط حاد روحی آن‌ها را درک کنند و متوجه شوند، زمانی که اکران یک فیلم به مشکل برمی‌خورد، چقدر این مسئله برای فیلمساز و عوامل سازنده آن سخت و تلخ است که درمجموع امیدوارم با ورود حیدریان راه گفت‌وگو در ارشاد باز شود.

فیلم سینمایی «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» آخرین ساخته عبدالرضا کاهانی است که هنوز موفق به دریافت پروانه نمایش در دوران تصدی‌گری علی جنتی؛ اولین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت حسن روحانی نشده است و حال عوامل این اثر با ورود صالحی امیری و محمد‌مهدی حیدریان به وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی به حل مشکلات پروانه نمایش و اکران این فیلم خوشبین هستند.

فیلم تازه کاهانی داستان سه دختر به نام‌های تینا، بهاره و نازنین است که درگیر اتفاقاتی می‌شوند. سه دختری که نقش‌های آن را مهناز افشار، طناز طباطبایی و آیدا ماهیانی بازی می‌کنند. ترکیبی که برای اولین‌بار است درکنار هم قرار می‌گیرند و به‌نظر می‌رسد برای مخاطب جذاب باشد.

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها