تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 44694

مسعود کیمیایی منصور لشکری‌قوچانیمنصور لشکری قوچانی می‌گوید امیدوار است مسعود کیمیایی شورای حکمیت درمورد “قاتل اهلی” را بپذیرد و مشکلات فیلم در خانه سینما برطرف شود و به بیرون از فضای سینما راه نیابد.
به گزارش سینماسینما، منصور لشکری قوچانی تهیه کننده فیلم سینمایی ” قاتل اهلی ” که حواشی آن از پیش از جشنواره آغاز شد و در شب نمایش این فیلم در کاخ رسانه به اوج خود رسید، به خبرنگار هنرآنلاین گفت: آقای کیمیایی در شب نشست قاتل اهلی در کاخ رسانه، اعلام کردند که شورای داوری خانه سینما درباره این فیلم نظر داده است که این کذب محض است. پس از نمایش فیلم و حضور در برنامه “هفت” اعلام شد که شورای داوری هیئت خانه سینما نظر نداده و آقای کیمیایی قبول نکرده است که این شورا تشکیل و درباره فیلم نظر دهد.

وی اعلام کرد: اصلا موضوعی به نام حکمیت وجود نداشته است. من این موضوع را با آقای کیمیایی مطرح کردم و از او رسما درخواست کردم و اظهار نامه هم دادم تا حکمیت را بپذیرند.

قوچانی ادامه داد: قطعا اگر ایشان حکمیت را قبول نکنند، در مرحله بعد باید قوه قضاییه ورود کند. ما همه از خانواده سینما هستیم و من این خانواده را خانواده خودم می‌دانم، بنابراین  دوست ندارم چنین اتفاقی رخ دهد. امیدوارم در خانه سینما و با کمک اهالی سینما این مشکل حل شود و به بیرون از خانه سینما منتقل نشود.

این تهیه کننده افزود: من هرآنچه را که حکمیت اعلام کند می‌پذیرم و درخواستم نیز این است که فیلم طبق آنچه که در فیلمنامه نوشته شده است تدوین شود.

قوچانی درباره میزان تغییراتی که در فیلم دیده می‌شود بیان کرد: آنچه در جشنواره به نمایش درآمد، اصلا آن چیزی نبود که در فیلمنامه بود و فیلم باید مطابق فیلمنامه تدوین شود. ۴۰ تا ۵۰ درصد نسبت به فیلمنامه تغییراتی دارد و مطمئن باشید اگر این میزان تغییر کم بود به خاطر استاد کیمیایی هیچ صحبتی نمی‌کردم اما اختلاف زیاد است و نمی‌توان نسبت به آن کوتاه آمد چرا که تنها من نیستم و حداقل ۴۰ نفر دیگر نیز این فیلمنامه را خوانده‌اند و براساس آن جلو آمده‌اند.

وی همچنین در ادامه به صحبت‌های کیمیایی اشاره کرد و گفت: آقای کیمیایی  راست می گوید من خیلی خوب تبلیغات بلد هستم و شاید در کشور جزو پنج نفر اول باشم که به تبلیغات اشراف کامل دارم، اما این دلیل نمی‌شود که او بگوید من به خاطر گرفتن عکس یادگاری با او وارد این فضا شده‌ام. به خاطر یک عکس گرفتن با آقای کیمیایی که نیازنیست ۲-۳ میلیارد خرج کنم. من تنها سرمایه گذار نیستم و چند نفر پول گذاشته‌اند و همه چشم انتظار هستند تا این فیلم به نمایش درآید، بفروشد و بتوانند پول خودشان را دریافت کنند.

قوچانی در خاتمه بیان کرد: معتقدم “قاتل اهلی” فیلم خوبی است و وقتی براساس فیلمنامه، تدوین فیلم پیش برود، یک فیلم متمایز و عالی خواهد شد، همانطور که من به استاد کیمیایی و زحمات ۵۰ ساله ایشان احترام می‌گذارم انتظار دارم او نیز این احترام را بگذارد. درست است که من پنج سال است وارد این سینما شده‌ام اما در طی همین مدت کوتاه به این سینما پنج فیلم خوب داده‌ام.

 

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها