تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 66616

سیدامیر سیدزاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» برای شکایت از سایت‌هایی که این فیلم را به صورت غیرقانونی برای دانلود ارائه داده‌اند، به دادگاه جرائم رایانه‌ای مراجعه کرد تا از طریق پلیس فتا اقدام به مسدود کردن این سایت‌ها کند.

به گزارش سینماسینما، فیلم «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده صبح امروز (سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه) وارد شبکه نمایش خانگی و سامانه‌های دانلود قانونی فیلم‌های سینمایی شده بود. این فیلم در سال ۱۳۹۳ تولید و پس از ۳ سال توقیف از دهم خرداد ماه امسال برای مدت کوتاهی روی پرده سینماها آمد.
فیلم «مادر قلب اتمی» با مهمونی کامی آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند. «مهمونی کامی» نام اولین فیلم بلند علی احمدزاده است که بنا به دلایلی اجازه اکران عمومی پیدا نکرد.
فیلمنامه «مادر قلب اتمی» را علی احمدزاده و مانی باغبانی به صورت مشترک نوشته‌اند.
این فیلم که به سختی و با اعمال اصلاحاتی موفق به دریافت پروانه نمایش شد، پیش از این در فستیوال آستین تگزاس و فستیوال فیلم‌های آسیایی سن دیگو به نمایش در آمده است.
محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان، رضا بهبودى و احسان امانى بازیگران این فیلم هستند و سایر عوامل آن عبارتند از: فیلمبردار: اشکان اشکانی، صدابردار: امین میرشکاری، صداگذار: حسین ابوالصدق، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی، دستیار اول صحنه و لباس: لیلا بهشاد، عکاس: ساتیار امامی، مجری طرح و مدیر تولید: محمد سیدزاده، سرمایه‌گذاران: امیر غریبلو و امیر سیدزاده، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: علی صادقیان، پخش: نسیم صبا.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها