تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 33962

سلام بمبئیمسئولان سینما تیکت دلیل اختلافاتی که در رقم اعلام شده برای فروش «سلام بمبئی» ساخته قربان محمدپور به وجود آمده را، جمع نشدن آمار فروش فیلم از نقاط مختلف کشور به خصوص شهرستان‌ها اعلام کردند.

به گزارش سینماسینما، بعد از آنکه علی سرتیپی پخش‌کننده فیلم سینمایی «سلام بمبئی» رقم فروش فیلم را در روز نخست ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد، رسانه‌ها با مراجعه به سایت سینماتیکت اختلاف میان فروش فیلم در این سایت و رقم اعلام شده از سوی پخش‌کننده را مورد توجه قرار دادند. مسئولان سایت سینما تیکت برای پاسخگویی به پرسش‌هایی که در نتیجه این اختلاف آمار به وجود آمده بود، این توضیح را منتشر کردند:

با توجه به ابهاماتی که درباره اختلاف آمار فروش فیلم «سلام بمبئی» براساس اعلام پخش کننده و جدول فروش سینماتیکت پیش آمده لازم دیدیم توضیحاتی را ارائه دهیم. آمار فروش تمامی فیلم ها در سینماتیکت با توجه به زمان ارسال آمار فروش از سوی سیستم مکانیزه موجود در سینماها به روز می شود. با توجه تعداد بالای سینماهای نمایش دهنده فیلم «سلام بمبئى» ممکن است کامل شدن آمار فروش روزانه این فیلم در جدول فروش سینماتیکت مدت بیشتری به نسبت دیگر فیلم ها زمان ببرد. تا این لحظه تعداد قابل توجهی از سینماهای نمایش دهنده «سلام بمبئی» به خصوص در شهرستان ها آمار فروش روز اول خود را روی سایت ارسال نکرده اند، از این رو ممکن است اختلافاتی بین آمار فروش پخش کننده و جدول فروش سینماتیکت دیده شود. اما با یک نگاه گذرا می توان متوجه این نکته شد که آمار فروش این فیلم از اولین ساعات امروز جمعه در حال تکمیل و به روز رسانی است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها