تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 83438

پخش کننده فیلم سینمایی «لونه زنبور» از میلیاردی شدن فیلمش در طول دو هفته اکران آن در سینماهای تهران و شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش سینماسینما، سعید خانی گفت: فیلم لونه زنبور، بعد از دو هفته اکران در تهران به فروش یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها به ۴۶۰ میلیون تومان فروش رسید.

تهیه کننده «لونه زنبور» با بیان این‌که این فیلم در ۲۹ سینمای تهران و ۵۵ سینمای شهرستان به نمایش در آمده است، ادامه داد: در صورتی این فیلم، به چنین میزان فروشی در طول دو هفته اکران رسیده است که اگر شرایط مساوی بود می‌توانستیم فروش بیشتری نیز داشته باشیم.

وی اختلالات به وجود آمده در سایت سینماتیکت و شرایط تبلیغات تلویزیون و یکسان نبودن اکرانِ برخی از فیلم‌ها با “لونه زنبور” را از عوامل تاثیرگذار در این روند دانست.

خانی با بیان این‌که فروش این فیلم در مدت زمان اعلام شده مناسب بوده است، افزود: «لونه زنبور» روز گذشته با فروش ۳۳۰ میلیون تومانی در همه سینماهای اکران شده، روز پرفروش خود را پشت سر گذاشته است.

مدیر عامل شرکت خانه فیلم، همچنین با اشاره به میزان رضایت‌مندی ۸۱ درصدی مخاطبان از این فیلم، تاکید کرد: مردم بهترین راهکار تبلیغاتی هستند که باعث می‌شوند مخاطبان این فیلم‌ها هر روز افزایش پداشته باشند.

محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار، هومن برق ‌نورد، پیام احمدی ‌نیا، سیاوش چراغی ‌پور و رعنا آزادی ‌ور با حضور فرید سجادی حسینی بازیگران اصلی این فیلم هستند. در خلاصه داستان «لونه زنبور» آمده است: تا حالا از نزدیک دستِ چپِ زنِ یه پادشاهُ دیدی؟

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها