تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 76621

به گفته خسرو ملکان کارگردان «توطئه خانوادگی» این فیلم در اسفند ۹۶ یا فروردین ماه ۹۷ کلید می خورد.

به گزارش سینماسینما، خسرو ملکان کارگردان فیلم سینمایی «توطئه خانوادگی» درباره زمان ساخت این فیلم گفت: این فیلم اسفندماه یا فروردین ماه ۹۷ کلید می خورد و قسمت اعظم آن در تهران و بخشی در شمال کشور و استان مازندران فیلمبرداری می شود البته من در پی این هستم که در این فرصت باقی مانده ۲، سه بار فیلمنامه «توطئه خانوادگی» را بازنویسی کنم زیرا آن زمان این فیلمنامه را صرفا برای گرفتن مجوز ساخت نوشتم و حالا برای ساخت نیاز به بازنویسی دارد.

او افزود: فیلمبرداری این اثر حدود ۲ ماه طول می کشد با این وجود هنوز بازیگران و عوامل «توطئه خانوادگی» را انتخاب نکرده ام البته چند نفر را در ذهن دارم اما باید به نتیجه قطعی برسیم.

ملکان بیان کرد: «توطئه خانوادگی» درباره شخصی است که از سن ۱۲ سالگی از ایران رفته و برای ازدواج، مجددا به کشور بازگشته است اما همین شخص در بازگشت متوجه می شود مسایل آنگونه که مد نظرش است، پیش نمی رود. این را هم باید عنوان کنم که من بسیاری از آدم ها را دیده ام که دوست دارند از کشور بروند یا با شخصی خارجی ازدواج کنند از همین رو فکر کردم این سوژه می تواند خوب و جذاب باشد و مخاطب را پای تماشای فیلم نگه دارد.

این کارگردان در پایان گفت: این فیلم به نوعی کمدی است اما صرفا برای خنده ساخته نمی شود بلکه موقعیت های طنز دارد تا نشان بدهد هر کسی براساس تصورات خود زندگی می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها