تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۱:۳۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 115943

محمدرضا صابری، مدیر شرکت نور تابان، اعلام کرد: ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی «محمد رسول الله» به کارگردانی مجید مجیدی قطعی است.

 

به گزارش سینماسینما ،محمدرضا صابری، مدیر شرکت نورتابان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «محمد رسول الله»،  با بیان اینکه قسمت دوم این فیلم ساخته خواهد شد، اظهار کرد: قطعاً قسمت دوم و سوم فیلم سینمایی محمد رسول الله تولید خواهد شد و  در حال حاضر منتظر پایان اکران بین‌المللی این اثر هستیم، چون هنوز اکران آن در هندوستان و چند کشور دیگر آغاز نشده است.
صابری تأکید کرد: یکی از افتخارات فیلم محمد رسول الله، ساخت شهرک سینمایی برای این فیلم سینمایی است که در تاریخ هنر این سرزمین ماندگار خواهد شد، زیرا تمام دکور‌های این کار مانا هستند. به همین جهت باید اعلام کنم پیش‌تولید سریال «سلمان فارسی» در این شهرک آغاز شده و بخشی از این سریال در این لوکیشن فیلمبرداری خواهد شد.

وی درباره فروش فیلم محمد رسول الله تا به امروز گفت: فروش داخلی این فیلم سینمایی تاکنون ۳۴ میلیارد بوده است. فروش خارجی هم هنوز جمع‌بندی نشده، ولی ۶۵۰ هزار دلار در ترکیه، ۴۰۰ هزار دلار در عراق و… از بابت بلیط فروشی در این دو کشور ثبت شده است. البته به اکران هند هم نگاه ویژه‌ای داریم، چون می‌توان حدس زد که فروش در این کشور با توجه به میزان جمعیت مسلمان مطلوب خواهد بود. ضمناً در بحث اکران خارجی با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده‌ایم و عربستان کارشکنی‌های فراوانی در این زمینه انجام داده است.

این تهیه کننده در پاسخ به این سؤال که آیا این فیلم توانسته با فروش، هزینه‌های خود را بازگرداند، گفت: درباره این فیلم سینمایی نباید به این شکل قضاوت کرد، زیرا چنین آثاری جزء پروژه‌های ملی محسوب می‌شوند و هدفی والاتر از فروش مالی دارند.

ایکنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها