تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 158185

فیلم سینمایی مهمانی از کارائیبفیلمبرداری فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی با اضافه شدن بازیگران جدید و کامل شدن گروه، از نیمه گذشت.

به گزارش سینماسینما، به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، با اضافه شدن کامران تفتی، رامین ناصرنصیر، مهناز غمخوار، فهیمه رحیم‌نیا، علی میلانی، مهدی میامی، رامین پورایمان و شیرین تبریزی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی گروه بازیگران این قصه عاشقانه تکمیل شد.

فیلمبرداری «مهمانی از کارائیب» به نیمه رسیده و این روزها گروه در لوکیشنی در حاشیه شهر تهران مشغول فیلمبرداری هستند.

رضا بابک، بیوک میرزایی، شقایق فراهانی، کامران تفتی، رامین ناصرنصیر، مهناز غمخوار، فهیمه رحیم‌نیا، آذرخش فراهانی، علی میلانی، مهدی میامی، رامین پورایمان و شیرین تبریزی بازیگرانی هستند که در این فیلم مقابل دوربین رفته‌اند.

بهزاد فراهانی کارگردان و نویسنده فیلمنامه، حمیدرضا قطبی مشاور کارگردان، شهرام گیل‌آبادی تهیه‌کننده، مرتضی پورصمدی مدیر فیلمبرداری، شهرام متولی‌باشی مدیر صدابرداری، محسن صادقی‌نسب سرپرست گروه کارگردانی، مهدی سهرابی دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز، نوید فرح‌مرزی طراح چهره‌پردازی، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، جواد راهزانی مدیر تولید، رویا بابابیگی منشی صحنه، احسان میقانی مدیر تدارکات، حبیب مجیدی عکاس، مهدی گودرزی فیلمبردار پشت صحنه و مریم قربانی‌نیا مشاور رسانه‌ای این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «مهمانی از کارائیب» آمده است: «خیاطی کارکشته عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام کرده‌اند. خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقی است؛ عشق‌هایی که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست.»

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها