تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۵/۰۸ - ۲۲:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 189077

قرارداد اکران سه فیلم سینمایی با بازی بازیگرانی همچون باران کوثری، حامد بهداد، رضا کیانیان و حبیب رضایی در شورای صنفی نمایش ثبت شد.

به گزارش سینماسینما، در پانزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش در روز یکشنبه هشتم مردادماه که بر خلاف جلسه‌های قبلی که در خانه سینما بود، در سازمان سینمایی تشکیل شده است، بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده قرارداد سرگروهی سه فیلم «دست‌انداز»، «میان صخره‌ها» و «گیجگاه» به ثبت رسیده است.

فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی محصول سال ۱۳۹۹ است که توسط دفتر پخش خانه فیلم به سرگروهی پردیس ایران‌مال روی پرده سینماها خواهد رفت.

ساخت این فیلم از اواسط پاییز سال ۱۳۹۸ آغاز شد ولی مراحل فنی آن از ابتدای اسفند سال ٩٨ به دلیل گسترش ویروس کرونا متوقف شد. رضا کیانیان، حبیب رضایی، هدی زین‌العابدین، رویا نونهالی، همایون ارشادی از جمله بازیگران فیلم «دست انداز» هستند.

فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» نیز که دو سال قبل به کارگردانی مختار عبدالهی ساخته شده، توسط دفتر پخش کویر فیلم به سرگروهی پردیس مگامال اکران می‌شود. «میان صخره‌ها» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند، انیمیشن و تجربی است که پیش‌تر حضور در جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان، جشنواره داکا و جشنواره باف سوئد را تجربه کرده است.

دیگر فیلمی که قرارداد اکران آن ثبت شده، فیلم سینمایی «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی است که سال ۱۳۹۹ ساخته شد و دفتر پخش بهمن سبز آن را به سرگروهی پردیس آزادی بعد از فیلم «بی مادر» اکران می‌کند.

«گیجگاه» اولین ساخته سینمایی عادل تبریزی است که در آن جمشید هاشم پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، فرهاد آییش، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی‌پور و نیز رضا صفایی پور و حسن رضایی بازی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

 

آخرین ها