تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 41036

جانی دپجانی دپ تنها چند روز پس از نهایی شدن جدایی خود از امبر هرد جایزه نماد سینما به انتخاب مردم را از آن خود کرد.

به گزارش سینماسینما، این بازیگر هنگام دریافت جایزه از مردم برای این انتخاب و حمایت‌های ادامه‌دارشان قدردانی کرد. او در این باره گفت:‌ «من به خاطر شما در این مراسم شرکت کردم. شما که تحت هر شرایطی کنار من بودید و به من اعتماد کردید.»

جانی دپ پیش که از این نیز ۱۳ بار جایزه انتخاب مردم (People Choice Award) را از آن خود کرده است، ادامه داد: «شما بار دیگر با مهربانی مرا در این جایگاه قرار دادید و من قدردان این کار شما هستم. نمی‌دانید که این موضوع تا چه اندازه برای من اهمیت دارد. مهربانی و قدرت تشخیص شما عمیقا مرا تحت تاثیر قرار داد. این که در این جایگاه ایستاده‌ام و از شما سپاسگزاری می‌کنم برای من معنای بسیاری دارد.»

پرونده جدایی جانی دپ از امبر هرد هفته گذشته نهایی و بر اساس آن جانی دپ متعهد به پرداخت هفت میلیون دلار به امبر هرد شد.

بازیگر «دزدان دریایی کاراییب» در چند وقت اخیر درست همانند زندگی شخصی‌اش در حرفه بازیگری نیز چندان درخشان عمل نکرده است. «آلیس آنسوی آینه»‌ یکی از آخرین آثار این هنرمند بر پرده سینما بود که با اقبال هواداران و منتقدان سینمایی روبه‌رو نشد.

در مراسم اهدای جوایز انتخاب مردم، انیمیشن «در جستجوی دُری» عنوان بهترین فیلم را از آن خود کرد و رایان رینولدز بهترین بازیگر مرد شد. این در حالی است که جایزه بهترین بازیگر زن به جنیفر لارنس رسید و تام هنکس جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم‌های دراماتیک را از آن خود کرد. جایزه بهترین بازیگر زن فیلم‌های دراماتیک نیز به بلیک لایولی اهدا شد.

در این میان جایزه بهترین فیلم دراماتیک به «من پیش از تو» رسید، فیلم «دختری در قطار» بهترین تریلر سینمایی شد و «دد پول» جایزه بهترین فیلم اکشن را از آن خود کرد.

برندگان جایزه انتخاب مردم با رای مستقیم مردم به صورت آنلاین انتخاب می‌شوند و معمولا نتایج آن دیگر جوایز سینمایی از جمله اسکار متفاوت است. نامزدهای این جایزه را کمپانی تحقیقاتی «ویزیبل مژرز» معرفی می‌کند. این کمپانی رفتار تماشاگران را هنگام تماشای ویدئوهای آنلاین بررسی می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها