تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 154219

فیلم کوتاه آخر هفته«آخر هفته» در ادامه حضور بین‌المللی خود برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه غیر اروپایی از جشنواره معتبر جشن مستقل فیلم اروپا شد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی فیلم؛ «آخر هفته» عنوان اولین فیلم آریو متوقع است که در رقابت با فیلم‌های کوتاه بین المللی حاضر در بخش مسابقه جشن مستقل فیلم اروپا (ECU) جایزه بهترین فیلم غیر اروپایی این رویداد هنری را از آن خود کرد.

اختتامیه پانزدهمین دوره  این جشنواره آوریل امسال همزمان با فروردین ماه ۱۴۰۰ در شهر پاریس برگزار شد. بازیگران فیلم کوتاه «آخر هفته» فردین قادری، مصطفی لطیفی خواه، سحر طاهرخانی، ملیحه اسفندیاری و بردیا شریعتی هستند.

در خلاصه داستان «آخر هفته» آمده است: دو خانواده برای گذراندن تعطیلات به پارک رفته اند ولی مشخص می شود که آنها برای کار دیگری آنجا هستند و …

دیگر عوامل فیلم کوتاه «آخر هفته» عبارتند از طراحی و ترکیب صدا: پدرام بابایی، صدابردار: شهاب رضایی، جلوه های ویژه: مصطفی اوصانلو، مدیر تولید: آریانا نیکونژاد، مشاور رسانه‌ای: باران بن‌یاسین، دستیار فیلمبردار: آرمین متوقع ، طراح پوستر: مریم برادران و مترجم: هدی عمیدی.

آریو متوقع که دانش آموخته مقطع کارشناسی فیلمبرداری سینما از دانشگاه سوره است، تا کنون فیلمبرداری بیش از ۴۰ فیلم کوتاه را در کارنامه دارد و نویسندگی، تهیه کنندگی، فیلمبرداری، تدوین و طراحی صحنه و لباس را نیز در این فیلم به عهده داشته است.

گفتنی است فیلم کوتاه «آخر هفته» با چندین حضور بین المللی از جمله جشنواره های گیریمستا نروژ، ایسکیا و انیسیمو ایتالیا، فیرنو فیلم آمریکا و سائوپائولو برزیل، فیلوسفیکال مقدونیه و همچنین جایزه نشان لیاقت از جشنواره ایندیفست آمریکا، جایزه بهترین فیلم کوتاه (Graveyard Shift) از جشنواره نشویل آمریکا، جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از رویدادهای هنری سدیچی کورتو و تریان آمریکا و جایزه طلایی جشنواره هنگ کنگ (IFVA) را کسب کرده است.

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها