تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 51742

خشایار الوندنویسنده سریال «ویلای من» می‌گوید مرحوم عارف لرستانی شب گذشته به دلیل سکسکه به بیمارستان مراجعه کرده است.

به گزارش سینماسینما، صبح امروز خبر درگذشت عارف لرستانی بازیگر جوان سریال‌های طنز تلویزیون اهالی هنر و مطبوعات را شوکه کرد. علت فوت لرستانی ایست قلبی در خواب عنوان شده و ظاهرا او سابقه هیچ بیماری هم از قبل نداشته است. خشایار الوند نویسنده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره علت مرگ این هنرمند می‌گوید: «من تا چند لحظه پیش در منزل عارف لرستانی بودم و طبق شنیده‌های من ظاهرا دیشب ایشان سکسکه‌اش می‌گیرد و چون مدت طولانی سکسکه‌اش بند نمی‌آمده به همراه همسرش به بیمارستان می‌روند و آنجا دو آمپول آرامبخش البته دقیق نمی‌دانم، به او تزریق می شود و به خانه می‌آید و می‌خوابد اما متاسفانه در خواب سکته می‌کند.»

الوند درباره سابقه بیماری مرحوم لرستانی توضیح می‌دهد: «عارف هیچ سابقه بیماری نداشت، ورزشکار بود و سیگار هم نمی‌کشید.»

عارف لرستانی در چندین سریال از جمله «قهوه تلخ»، «ویلای من » و «شوخی کردم» که خشایار الوند نویسنده‌اش بوده ایفای نقش کرده بود. الوند درباره همکاری‌های مشترک‌شان با این هنرمند می‌افزاید: «عارف بسیار پسر ماه و دوست داشتنی و پسر رفیق بازی بود. مرام رفاقت او کرمانشاهی بود و واقعا بامعرفت بود.»

این نویسنده در ادامه می‌گوید: «با توجه به استعدادی که عارف داشت به نظرم در دنیای بازیگری به حق‌اش نرسید. او بازیگر بسیار خوبی بود و توانایی‌هایش در همین نقش‌هایی که بازی کرده هم کاملا مشخص است. ما همکاری‌های بسسار خوبی در چندین کار با هم داشتیم.»

الوند در پایان می‌افزاید: «متاسفانه عارف را خیلی زود از دست دادیم و باور مرگ او برای من و خیلی از دوستان دیگر سخت است. خیلی از دوستان و همکاران او الان در منزلش هستند و از این اتفاق شوکه‌اند و بسیار هم بی‌تابی می‌کنند. این اتفاق واقعا باورنکردنی بود.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. نسرین
    ۲۶, فروردین, ۱۳۹۶ ۸:۲۲ ب٫ظ

    روحش شاد و قرین رحمت الهی

نظر شما


آخرین ها