تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 140516

جشنواره بین‌المللی فیلم «لیلون» در کردستان سوریه برگزار می‌شود.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی جشنواره، جشنواره بین‌المللی فیلم «لیلون» با شعار «تنها با یک گل، گلستان نمی‌شود» در کردستان سوریه برگزار می‌شود.
از طرف مسئولان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم «لیلون» Leloun در کردستان سوریه، از همه فیلمسازان دنیا و پخش کنندگان فیلم، درخواست شده است؛ آثار خود را تا روز شنبه ۲۵ مرداد ماه (۱۵ آگوست ۲۰۲۰) از طریق ایمیل آدرس lelounfestival@gmail.com برای دبیرخانه این رویداد سینمایی ارسال کنند.
‎ جشنواره بین‌المللی فیلم «لیلون» در تاریخ ۳۱ شهریور ماه امسال (۲۱ سپتامبر ۲۰۲۰) برگزار خواهد شد.
جشنواره بین‌المللی فیلم «لیلون» با هدف تبادل فرهنگی ضمن حفظ هویت و حریم شخصی هر فرهنگ، بین ملت‌های مختلف جهان برگزار می‌شود و این کار، از طریق فعالیت‌های فرهنگی بین‌المللی مانند جشنواره‌های هنری و ادبی انجام می‌شود، جایی‌که هر فرهنگ، تعریف خودش را داشته باشد.
تعدادی از شرایط این جشنواره عبارت است از: فیلم‌های کوتاه نباید از ۴۵ دقیقه بیشتر باشد، فیلم‌های بلند باید بین ۶۰ تا ۱۲۰ دقیقه باشد، فیلم‌های مستند نباید بیشتر از ۱۰۰ دقیقه باشد. از آثاری استقبال می‌شود که بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ ساخته شده باشند. آثار ارسالی به‌غیر از زبان اصلی باید ترجمه انگلیسی را نیز به همراه داشته باشند.
برای زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم «لیلون» بر اساس وضعیت بهداشتی جهان تصمیم‌گیری خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها