تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 156868

مدیرعامل موسسه سینمایی «هنر و تجربه» ضمن تشریح برنامه‌ای این گروه سینمایی تأکید کرد در صورت تأمین نیازهای مالی این مجموعه، فعالیت‌های آن در آینده توسعه پیدا خواهد کرد.

جعفر صانعی مقدم مدیرعامل موسسه سینمایی «هنر و تجربه» با اشاره به وضعیت اکران در گروه سینمایی «هنر و تجربه» گفت: با توجه به بازگشایی دوباره سالن‌های سینمایی در کشور، فیلم‌های «هنر و تجربه» نیز در سینماها اکران خود را آغاز کرده‌اند، البته این را هم باید بگویم که در هر شهری که امکان باز شدن سالن‌های سینمایی وجود داشته است، اکران‌های «هنر و تجربه» آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایش فیلم‌های «هنر و تجربه» در پلتفرم‌ها نیز آغاز شده است، بیان کرد: فیلم‌های «هنر و تجربه» بعد از اینکه در سینماها نمایش داده می‌شود، بعد از پایان اکران به پلتفرم‌ها می‌رود، البته تجربه اکران همزمان نیز در این گروه سینمایی را داشته‌ایم که از استقبال خوبی برخوردار بود. البته نباید این را فراموش کرد شیوع ویروس کرونا بر زندگی مردم در کشور تاثیر گذاشته است و همین مساله سبب شده تا عادت سینما رفتن نیز با تغییراتی همراه شود.

مدیرعامل موسسه سینمایی «هنر و تجربه» ادامه داد: اتفاق خوبی که برای «هنر و تجربه» همیشه رخ داده این است که برنامه اکران این گروه سینمایی همیشه ثابت بوده و به محض بازگشایی سینماها، بلافاصله اقدام به اکران فیلم‌ها کرده‌ایم. در کنار آن نیز برنامه اکران فیلم‌های این گروه سینمایی در پلتفرم‌ها ادامه خواهد داشت. البته اینکه در همین شرایط فعلی بازهم مردم به سینماها اعتماد کرده و از تماشای فیلم‌ها در سالن‌های سینمایی و پلتفرم‌ها استقبال می‌کنند، بسیار خوشحال‌کننده است.

وی توضیح داد: برنامه‌هایی که در سینمای «هنر و تجربه» اجرا می‌شود، سبب شده است تا علاقه‌مندان به سینمای کوتاه، مستند و آثار هنری و تجربی، همچنان از سینما استقبال کنند، حتی از سال گذشته که کشور درگیر کرونا شد، روند حضور مخاطبان ما در سالن‌های سینمایی به نسبت سینمای تجاری، ثابت‌تر بود، چرا که مخاطب «هنر و تجربه» برای سرگرمی به سینما نمی‌رود، به همین دلیل ما مشتری‌ها و علاقه‌مندانی داریم که پای ثابت این سینما هستند.

صانعی مقدم تاکید کرد: در همین راستا، با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اکران آنلاین نیز در گروه سینمایی «هنر و تجربه» ادامه پیدا کرده و تا پایان سال نیز این فرآیند ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد که سینمای ایران در سال جاری، وضعیت امیدبخش تری نسبت به سال گذشته داشته باشد، امیدوارم واکسیناسیون عمومی هرچه زودتر به پایان رسد تا امنیت بیشتری در جامعه فراهم شود، در چنین شرایطی ما نیز با همین آهنگ ضریب کار خود را گسترش خواهیم داد.

صانعی مقدم در پایان گفت: البته این را نیز باید تاکید کنم که گسترش فعالیت‌ها در سینمای «هنر و تجربه» بستگی به تامین نیازهای مالی دارد که متاسفانه بودجه این گروه سینمایی طی ۲ سال گذشته به شدت کاهش پیدا کرده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها