تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 95890

بازیگر سرشناس که ۲ هفته پیش با انتشار عکسی جدایی خانواده‌ها را در مرز مکزیک محکوم کرد بود، در جشنواره فیلم تورنتو بر این امر تاکید کرد.

به گزارش سینماسینما، جولیا رابرتز ۲ هفته پیش عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد که تی شرتی با شعار «ما خانواده هستیم» پوشیده بود و در متن آن تاکید می‌کرد که باید از خانواده‌هایی که از فرزندان شان جدا شده‌اند، حمایت کرد.

این تی‌شرت به سازمانی که برای متحد کردن دوباره خانواده‌های جدا شده فعالیت می‌کند داده شد تا از فروش آن برای فعالیت‌هایش استفاده کند.

جدا کردن خانواده‌های مهاجر در مرز مکزیک-آمریکا از فرزندان شان به بحرانی منجر شد که ترامپ را مجبور کرد تا دستور توقف این کار را بدهد.

جولیا رابرتز که دیشب (۱۶ شهریور) در جشنواره فیلم تورنتو حضور داشت تا در مراسم نمایش یک قسمت از سریال «به خانه آمدن» حضور داشته باشد، در این باره گفت: این از آن مواردی است که از فکر کردن به آن حالم بد می‌شود. حاضرم هر کاری می‌توانم بکنم تا این موضوع فراموش نشود و فرزندان جدا شده به خانواده‌های شان برگردند.

در ادامه وی اظهار کرد: چیزهای وحشتناکی هر روز اتفاق می‌افتد اما موضوعی مثل این نمی‌تواند به موضوعی دست دوم بدل شود و باید هر روز به آن توجه کرد.

رابرتز نظرات سیاسی‌اش را هرگز پنهان نکرده است. سال ۲۰۱۶ او از جمله افرادی بود که رسما از حضور هیلاری کلینتون به عنوان رییس جمهور آینده حمایت کرده بود.

این بازیگر در عین حال تاکید کرد که از آینده آمریکا نگران نیست. وی گفت: نه نگران نیستم. نمی‌توانم باشم. من سه فرزند کم سن دارم. اصلا نمی‌ترسم. همه چیز درست می‌شود.

رابرتز در سریال «به خانه آمدن» که یک سریال روانشناختی است، در نقش یک کارمند سابق آژانس مخفی دولتی که برای کمک به مسایل روانی سربازان فعالیت می‌کند ظاهر شده است.

این اولین سریال تلویزیونی است که رابرتز در آن بازی کرده است.

رابرتز در اینستاگرامش نوشته بود: بیایید در کنار خانواده‌ها بایستیم. من از کار دوستانم در سازمان حمایت از این مهاجران واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. آنها با کمپین # لباس برای خانواده دارند خیلی خوب عمل می‌کنند. این تی شرت زیبا سطح آگاهی افراد از این موضوع را بالا می‌برد و برای کمک به این مهاجران پول هم جمع می شود و موجب می‌شود به این خانواده ها کمک کنیم و آنها را دوباره در کنار هم بیاوریم. این که در مرز آمریکا خانواده‌ها را از هم جدا می‌کنند یک بحران حقوق بشری است. تا حالا ۵۷۲ بچه هنوز به خانواده هایشان نرسیده‌اند در عین حال ۴۰۰ پدر و مادر بدون فرزندانشان اخراج شده‌اند. لطفا یکی از این تی‌شرت‌ها بخرید و در این مبارزه شرکت کنید. همه عواید این خرید به سازمانی که عمیقا در بهبود این وضع بحرانی تلاش می‌کند، می‌رسد.

سریال آنلاین «به خانه آمدن» از ۲ نوامبر توسط آمازون در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. سم اسماعیل کارگردان و فیلمنامه نویس مصری-آمریکایی خالق، کارگردان و تهیه کننده این سریال بوده است. وی سازنده مجموعه تلویزیونی «آقای ربات» هم بود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها