تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 16124

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه عازم جشنواره فیلم کن شد.
به گزارش سینماسینما، به جهت شرایط ویژه سینمای ایران در شصت‌ونهمین جشنواره فیلم کن حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی صبح امروز عازم این جشنواره شد.
براساس این گزارش،ایوبی شب گذشته و در حاشیه جشن انجمن سینمای جوان در جمع خبرنگاران گفته بود:«به دلیل اینکه امسال فیلم های «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی و «وارونگی» ساخته بهنام بهزادی به عنوان دو نماینده از کشورمان در جشنواره فیلم کن حضور دارند و کتایون شهابی به عنوان یک ایرانی یکی از اعضای هیأت داوران است به احتمال زیاد به جشنواره فیلم کن خواهم رفت».

براساس این گزارش،در جشنواره فیلم کن سال جاری دو فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی و «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی حاضر هستند و کتایون شهابی به عنوان یکی از اعضای هیأت داوران در این دوره از جشنواره حضور دارد که می تواند یکی از اصلی ترین دلایل حضور ایوبی در جشنواره فیلم کن باشد.

ملاقات‌های کاری و تعاملات سینمایی می تواند از برنامه‌های رئیس سازمان سینمایی کشور در جشنواره فیلم کن باشد چرا که بزرگترین تعاملات سینمایی سالانه در این جشنواره صورت می‌گیرد و مدیران کلان سینمایی کشورهای مختلف نیز در این جشنواره حاضر هستند.

منبع: خبرگزاری صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها