تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۱:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 21972

مهراب قاسم‌خانی یکی از کسانی‌ست که آستین‌هایش را برای مبارزه با زامبی‌های اینستاگرامی بالا زده. او خیلی راحت با آنها کل‌کل می‌کند، در موردشان می‌نویسد، آنها را به چالش می‌کشد و برای تلنگر زدن به آنها تلاش می‌کند. به گزارش سینماسینما،  بخشی از حرف های او را در زیر بخوانید:


❎ کسی که می‌آید فحش می‌دهد، آدم ضعیفی ا‌ست. آدمی ا‌ست که ارزش عصبانی شدن ندارد. موضوعی نیست که آدم بخواهد به خاطرش بهم بریزد. شخصاً برای من بامزه هستند، پیغام‌های‌شان را می‌خوانم. عصبانی هم نمی‌شوم اگر به من فحش بدهند. خیلی راحت بلاک‌شان می‌کنم چون واقعاً در این فرهنگ‌سازی نقشی نداشته‌ام و تغییرش هم در توان من یک نفر قطعاً نیست.

❎ من باید خودم را پاکیزه نگه دارم. احساس می‌کنم که این پیج، خانه من است. من درِ این خانه را باز گذاشته‌ام تا مردم بیایند ولی اجازه نمی‌دهم اگر کسی داخل آن شد بتواند هر کاری بکند و به من توهین کند. ترجیح می‌دهم آن آدم را با لگد بیرون بیاندازم. همین قدر زورم می‌رسد!

❎ من یک زمانی تبلیغ کلاس فیلم‌نامه‌نویسی کردم و یک آدرس ایمیل هم دادم تا مردم برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تماس بگیرند. آدرس ایمیلم هم جی‌میل بود. یک تعداد زیادی نوشتند که این سایت باز نمی‌شود. یعنی حتی واژه ایمیل هم به گوش‌شان نخورده بود. یک عده نوشته بودند این آدرس جی‌میل است، می‌شود آدرس ایمیل هم بدهید؟!

❎ من در حد فالوئر‌های خودم سعی می‌کنم فرهنگ‌سازی کنم. به آنها می‌گویم اگر کسی به شما فحش داد لازم نیست شما هم به او فحش بدهید. می‌توانید به او بخندید یا بلاکش کنید. اگر آنها بد حرف می‌زنند و شما آدم خوبه هستید، لازم نیست با فحش جواب او را بدهید. من در همین حد فرهنگ‌سازی می‌کنم و در همین حد از دستم برمی‌آید.

❎ آن‌ها بی‌اعتماد به نفس هستند و اکثرشان در پروفایل‌شان هم عکس خودشان را نمی‌گذارند. در ضمن میزان سواد و قدرت تحلیل آنها هم آنقدر کم است که برخورد با آنها اصلاً پیچیده نیست. کافی‌ست دوتا سؤال از آنها بپرسم و دوکلمه حرف حساب بزنم، به گوشه‌‌ رینگ می‌روند. آنها فقط می‌توانند فحش بدهند و هیچ کار دیگری بلد نیستند.

منبع: تماشاگران

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها