تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 78459

سحر ولدبیگی و نیما فلاح، در یک همکاری مشترک با برند روغن سرخ کردنی بهار الماس در تلویزیون و بیلبوردها و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی حضور دارند.

به گزارش سینماسینما، این اولین بار است که یک برند تجاری از یک زوج مشهور در تبلیغات استفاده می‌کند و ایده‌ی اصلی کمپین را براساس ارتباط یک زوج و متناسب با شخصیتی که از این چهره‌ها به خاطر داریم توسعه داده است.

این روزها افراد مشهوری زیادی از ستاره‌های ورزشی و سینمایی گرفته تا چهره‌های اجتماعی، با برندهای مختلف همکاری‌ می‌کنند؛ به طور قطع چالشی که پیش روی ستاره‌ها و برندهاست، انتخاب و تفاهم با یکدیگر برای چگونه پیش بردن این همکاری است.

تبلیغات سحر ولدبیگی و نیما فلاح که طرفداران‌شان آن‌ها را به عنوان زوج‌های بازیگر خوش انرژی و مثبت می‌شناسند، با برند خوراکی روغن سرخ کردنی بهار الماس نشان از انتخابی هوشمندانه برای هر دو طرف این همکاری دارد.  .

سناریوی خوب تبلیغ تلویزیونی به خوبی با شیطنت‌ها و بازی همیشگی که از سحر ولدبیگی و نیما فلاح می‌شناسیم، هم جهت است و تصاویر کلیشه و هشدارهای تبلیغاتی مرسوم را نمی‌بینیم. تاکید زیاد روی نام محصول (بهار الماس) و ارزش‌های آن به عنوان یک برند نشان می‌دهد برند جدید از خانواده روغن‌های سرخ کردنی بهار، می‌خواهد ویژگی‌های تازه‌ای را به مصرف‌کننده بشناساند.

باید دید انتخاب درست حضور سحر ولدبیگی و نیما فلاح چه تاثیرات مثبتی برای آینده روغن سرخ کردنی بهار الماس خواهد داشت.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها