تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 157326

 

با پایان سومین جشنواره جهانی ایپس و برگزاری مراسم اختتامیه، دبیرخانه سومین دوره جشنواره آثار برتر قاره های مختلف را معرفی کرد که در میان برترین های آسیا تعدادی از آثار خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران نیز دیده می شود.

به گزارش سینماسینما ، در بخش صدا اثر شهرام زین العابدین از رادیو در رده دوم قرار گرفت و در قسمت عکس سهم بیشتری به ایران اختصاص یافت. به این ترتیب که در بخش گزارش تصویری مریم مجد از ایران ورزشی رده دوم را از آن خود کرد و احمد معینی جم از ایرنا به طور مشترک با عکاس هایی از چین و لبنان در رده نهم قرار گرفت. در همین قسمت عکس و در زیر مجموعه اسپورت اکشن نیز پرتو جغتایی به همراه سه عکاس دیگر از هند، مالزی و کویت رده هشتم آسیا را به خود اختصاص داد.

رقابت در بخش ویدیو هم در سه قسمت انجام شد که بهترین اثر ایران در این بخش ویدیو مازیار کوپیدار بود که در بخش جهانی در رده پنجم قرار گرفت و این اثر در آسیا به عنوان نخست بخش پروفایل ورزشکاران انتخاب شد. البته در این قسمت فقط دو اثر معرفی شد که بعد از نماینده ایران، خبرنگاری از افغانستان در رده دوم قرار گرفت. در بخش مستند اثر صادق حسینی رده چهارم آسیا را مال خود کرد و در قسمت فیلم کوتاه نیز اثر محمد فرهپور همراه اثری از چین، سوم شد. ویدیو فرهپور در بخش خبرنگاران جوان نیز در رده سوم قرار گرفت. در بخش عکس خبرنگاران جوان نیز علیرضا زینالی در رده سوم ایستاد.

همچنین در قسمت مکتوب نیز تنها یک اثر بین برترین ها قرار گرفت که این اثر به افسون حضرتی اختصاص دارد. اثر او در رده دوم ” بهترین ستون” در بخش مکتوب قرار گرفت.
انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران به نمایندگان ایران در این جشنواره و افرادی که بین برترین ها قرار گرفتند تبریک می گوید.

مقدمات برگزاری مراسمی برای تقدیر از این عزیزان در حال انجام است که به زودی جزییات این برنامه اطلاع رسانی می شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها