تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 186432

مدیر مجموعه عمارت نوفل لوشاتو از حمایت علاقه‌مندان به ساخت فیلم‌های کوتاه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به ساخت فیلم کوتاه خود می‌توانند فیلمنامه‌های خود را تا ۱۵ خرداد به بخش اداری مجموعه عمارت نوفل لوشاتو تحویل دهند.

به گزارش ‌‌‌‌‌سینماسینما، داود نامور که روز دوشنبه در یک نشست خبری که در عمارت نوفل لوشاتو برگزار شد با اعلام این خبر افزود: من از سال‌ها پیش دغدغه این را داشتم که در حوزه تولید فیلم کاری انجام دهم زیرا در دهه‌های گذشته این حوزه مورد توجه و حمایت نبود.
وی توضیح داد: در حوزه تئاتر هم شرایط به همین شکل بود و علاقه‌مندان و جوانان در دهه ۸۰ مورد اقبال فعالان این حوزه نبودند.
مدیر نوفل لوشاتو تصریح کرد: در حال حاضر شرایط تغییر کرده و علاقه‌مندان به حوزه تئاتر و سینما بیشتر شده اما همچنان خلا حمایتی وجود دارد. از این رو ما در عمارت نوفل لوشاتو تصمیم گرفتیم که با توجه به ظرفیت‌ها و وضعیت موجود از علاقه‌مندان و فیلم اولی‌ها حمایت کنیم و این حمایت از تولید تا پایان فیلم وجود دارد.
نامور با اشاره به اینکه موضوع فیلم‌های کوتاه می‌تواند با موضوعات حقوق کودکان، سالمندان، حیوانات، امید و امیدواری، آگاهی و محیط زیست و … غیره باشد، تاکید کرد: آثار ارسالی پس از بررسی و نظر کارشناسان به مرحله تولید می‌رسد.
مدیر مجموعه عمارت نوفل لوشاتو یادآور شد: در دنیا به فیلم کوتاه اهمیت زیادی داده و جشنواره‌های زیادی در این باره برگزار می‌شود اما در ایران این هنر آنطور که باید مورد توجه و حمایت قرار نگرفته است.
نامور گفت: فراخوان جذب علاقه‌مندان به ساخت فیلم کوتاه منتشر شده و آثار ارسالی پس از تائید تیم کارشناسی در مرحله پیش تولید و تولید قرار می‌گیرند و فیلم‌های ساخته شده این فرصت را دارند که در جشنواره‌های داخلی و خارجی شرکت داده شوند.
نامور تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف ما این است که با تولید این فیلم‌ها به دنیا نشان دهیم که ایران کجاست و مردم آن چه توانایی‌های دارند.
مدیر مجموعه عمارت نوفل لوشاتو یادآور شد: این مجموعه آمادگی این را دارد که یک روز در هفته سالن نمایش خود را به اکران فیلم‌های کوتاه اختصاص دهد، در صورت اجرایی شدن این تصمیم خبر آن اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

 

آخرین ها