تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 151433

وودی آلن«وودی آلن» در بیانیه‌ای با انتقاد از سریال جدید شبکه «HBO» آن را فیلمی غرض آمیز و اطلاعات موجود در آن را بی اساس خواند.

به گزارش سینماسینما، با انتشار قسمت نخست سریال مستند «آلن در مقابل فارو» از شبکه «HBO» که به اتهامات اخلاقی مطرح شده علیه «وودی آلن» از سوی «دیلان فارو» دخترخوانده اش پرداخته، این کارگردان ۸۵ ساله با انتشار بیانیه ای اعلام کرد «امی زیرینگ» و «کربی دیک» که کارگردانی این مستند را بر عهده دارند در واقع هیچ علاقه ای به حقیقت نداشته اند و آنها را متهم به همدستی با «دیلان فارو» و عاملان آنها کرد.

در قسمت اول سریال مستند و چهار قسمتی «آلن در مقابل فارو» که یکشنبه شب منتشر شد، «دیلان فارو» دختر «میا فارو» بازیگر هالیوودی و همسر سابق «وودی آلن»، به صورت مفصل جزئیات اتهامات اخلاقی اش را نسبت به «آلن» مطرح کرد.

گفته می شود این مستند به اطلاعات بی سابقه ای درباره اتهامات «وودی آلن» دسترسی داشته اما «آلن» در بیانیه تازه منتشر شده اش به طور کلی این اتهامات را رد کرده و از شبکه «HBO» نیز برای به روی آنتن بردن این مستند انتقاد کرده و البته گفته از این بابت شگفت زده نیست چرا که شبکه «HBO» دارای یک قرارداد تجاری با «رونان فارو» است.

«رونان فارو» روزنامه نگار معروف و فرزند «وودی آلن و «میا فارو» است که نقش مهمی در افشای رسوایی اخلاقی «هروی واینستاین» تهیه کننده هالیوودی در سال ۲۰۱۸ داشت.

در سال ۱۹۹۲، «دیلان فارو» دخترخوانده آلن، او را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد و اگرچه تحقیقات مدرکی برای اثبات گناه «آلن» پیدا نکرد اما وی نزدیک به سه دهه است که با این اتهامات رو به رو است.

«آلن» پیش از این درباره ادعاهای دخترخوانده‌اش گفته است: بیش از ۲۵ سال پیش این ادعاها مطرح شد، پرونده به طور کامل توسط کلینیک سوء‌استفاده جنسی از کودکان در بیمارستان ییل نیو و سازمان رفاه کودکان نیویورک مورد بررسی قرار گرفت. آن‌ها چند ماه روی این قضیه کار کردند و مستقلاً نتیجه گرفتند هیچ تعرضی در کار نبوده است. در عوض، آن‌ها متوجه شدند که احتمالاً یک کودک آسیب‌پذیر از سوی مادر عصبانی‌اش که درگیر طلاقی پرتنش بوده، راهنمایی شده تا این داستان را سرهم کند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها